Gå til innhold

Sniktitt: Dust 514 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg gruer meg mest til er at dette etter all sannsynlighet blir mer tilgjengelig for en større gruppe spillere, gjerne mye yngre spillere enn de som spiller EvE.

 

S***kids for å si det rett ut :\

Lurer på hvordan det kommer til å påvirke EvE.

 

Forhåpentligvis er de for opptatt med andre spill...

Lenke til kommentar

Det jeg gruer meg mest til er at dette etter all sannsynlighet blir mer tilgjengelig for en større gruppe spillere, gjerne mye yngre spillere enn de som spiller EvE.S***kids for å si det rett ut :\Lurer på hvordan det kommer til å påvirke EvE.Forhåpentligvis er de for opptatt med andre spill...

 

Tja.

Jeg vet ikke hva jeg liker minst. Shitkids eller EVE- elitists... ??

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om man skal få med alliansene på dette, så må det være strategisk fordelaktig å "holde planeter" slik Dust legger opp til.

 

Slik planetene fungerer i EvE i dag, så er de ikke annet enn passive inntektskilder i form av planetary goods man produserer via en planet mode i space.

 

Eneste måten å gjøre planetene mer attraktive for oss er å introdusere unike resurser som brukes til produksjon av det siste innen teknologi. De har allerede begynt å seede schematics som ikke brukes til noe i dag, så noe er på gang.

 

Lenke til kommentar
Det jeg gruer meg mest til er at dette etter all sannsynlighet blir mer tilgjengelig for en større gruppe spillere, gjerne mye yngre spillere enn de som spiller EvE.S***kids for å si det rett ut :\Lurer på hvordan det kommer til å påvirke EvE.Forhåpentligvis er de for opptatt med andre spill...
Tja. Jeg vet ikke hva jeg liker minst. Shitkids eller EVE- elitists... ??

 

 

Mine erfaringer fra EvE er basert på min tid der som nykomling, og jeg kan fortelle dere at det finnes ikke et eneste mmorpg av de jeg har vært borti som tar imot "noobs" så imøtekommende.

 

For eksempel så kan samme spørmål stilles uttalige ganger i help chatten (som drives av spillerne selv), eller for min del også i corp chatten (eve-university), og jeg har til gode å se en facepalm eller andre ufine kommentarer mot de som stiller spørsmålene.

 

Er ingen andre spill (etter min kunnskap) som kan skryte med noe slikt. Dette må etter min mening skyldes en mer moden spillerbase.

 

Er jeg elitist på grunn av denne observeringen så er jeg vel det.

Lenke til kommentar

Det var nok snarare observasjonen av at alle som er yngre enn den gjennomsnittlege Eve-spelaren og/eller ikkje speler Eve, er shitkids, som framprovoserte det.

 

Akkurat ja. Jeg skjønner hva du mener når jeg nå leser mitt første innlegg i tråden.

Det var en dårlig presisering av meg. Mente ikke at alle som er yngre enn etc etc, er shitkids! Men shitkids er en del av den yngre spillerbasen. Det betyr på ingen måte at alle i den unge spillerbasen er shitkids!

 

Min dårlige formulering kan ha virket støtende, men det var ikke min hensikt å skjære alle unge spillere over en kam. En presisering er på sin plass for de som har tolket mitt utsagn feil.

 

Men spillerbasen som består shitkids klarer vi oss uten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...