Gå til innhold

Norsk strategispill snart i havn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig inspirert av gamle Jane's Fleet Command og Harpoon serien. Det er noe helt annet enn Red Alert og Command & Conquer, selve gameplayet er ganske unikt. Spill launchen ser ut til å ha gått bra, litt små bugs, men ikke noe kritisk. Ligger høyt oppe på Gamersgate og Steam salgs listen. Folk virker generelt veldig happy. Previews har vært positive også. Potensialet for mods er noe som stadig trekkes fram som veldig interessant.

 

Prisen er grei, 19.99£ på Steam. Da får man også med Paradox spillet Commander Conquest of the Americas på kjøpet.

Endret av mrxzero
Lenke til kommentar

La oss håpe paradox ikke har presset de til å utgi for tidlig, slik de gjorde med Gettysburg: Armored Warfare. Til og med utvikleren(! ja det er bare en person) av gettysburg sa at spillet var langt ifra ferdig, men måtte likevel gi det ut.

 

Nå som spillet er utgitt, og er jeg ikke bundet av taushetsplikt, så kan jeg si at til og med betaen i siste fasen har vært meget stabil og har ikke en stereotypisk Paradox uferdig bugfest som mange andre titler.

 

Dette er antageligvis et eksempel på utviklere som ikke har bitt mer enn de kan tygge. Jo, det ville vært ønskelig med litt mere "content", men det er noe som kan og mest sannsynlig vil komme i fremtiden.

 

Men det må sies at for et strategispill som dette så er UI veldig enkel, i forhold til for eksempel Harpoon serien.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg venter på "ski simulator", eller noe lignende, for dette er slike "spill" bare en nordmann kan like. (litt som at Football Manager og lignende er like eller mer populære enn de spillene som involverer selve sporten).

 

"hiking simulator" er kanskje noe å tenke på å utvikle, en simulator der du pakker sekken og går tur i Norsk villmark :D

 

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...