Gå til innhold

Fikk du raskere nett i helgen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vårt nett skal egentlig være 1 mb. Men på en måler har vi 4/5 mb.(Telenor)

 

Da jeg var utplassert i fjor høst, og drev med feilretting på Telenor sine bredbånds linjer, oppdaget jeg at det er mange som får mer enn det de betaler for. Så du er nok ikke den eneste med denne lille fordelen ;)

Lenke til kommentar

Tok kontakt med Get på lørdag og lurte på når jeg kunne forvente meg høyere hastighet. Da fikk jeg vite at for å få hastigheter over 20Mbps måtte de sende meg et nytt modem. De kunne de sende meg i dag og jeg håper at det kommer i posten i morgen.

 

Men poenget er, når Get VET at alle de som har 20Mbps i dag vil trenge et nytt modem, hvorfor kunne de ikke vært serviceminded nok til å sende kundene nye modemer selv istedet for at vi må ta kontakt for å få den nye hastigheten?

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke blitt noe raskere her i gården, enda.

 

haadde M20, må vi muligens oppgradere modemet?

 

Tok kontakt med Get på lørdag og lurte på når jeg kunne forvente meg høyere hastighet. Da fikk jeg vite at for å få hastigheter over 20Mbps måtte de sende meg et nytt modem. De kunne de sende meg i dag og jeg håper at det kommer i posten i morgen.

 

Men poenget er, når Get VET at alle de som har 20Mbps i dag vil trenge et nytt modem, hvorfor kunne de ikke vært serviceminded nok til å sende kundene nye modemer selv istedet for at vi må ta kontakt for å få den nye hastigheten?

Takk, får ringe inn selv :)

Lenke til kommentar

Tok kontakt med Get på lørdag og lurte på når jeg kunne forvente meg høyere hastighet. Da fikk jeg vite at for å få hastigheter over 20Mbps måtte de sende meg et nytt modem. De kunne de sende meg i dag og jeg håper at det kommer i posten i morgen.Men poenget er, når Get VET at alle de som har 20Mbps i dag vil trenge et nytt modem, hvorfor kunne de ikke vært serviceminded nok til å sende kundene nye modemer selv istedet for at vi må ta kontakt for å få den nye hastigheten?

 

Takk for innspill. Ringte og hørte med Get nå nettopp, og de sender ut nytt modem. Litt kjipt at kundene må ta kontakt selv :S. Ellers er det lite å peke på hos Get.

Lenke til kommentar

Tok kontakt med Get på lørdag og lurte på når jeg kunne forvente meg høyere hastighet. Da fikk jeg vite at for å få hastigheter over 20Mbps måtte de sende meg et nytt modem. De kunne de sende meg i dag og jeg håper at det kommer i posten i morgen.Men poenget er, når Get VET at alle de som har 20Mbps i dag vil trenge et nytt modem, hvorfor kunne de ikke vært serviceminded nok til å sende kundene nye modemer selv istedet for at vi må ta kontakt for å få den nye hastigheten?

 

Kanskje fordi at modem ikke er gratis ? Å ha folk som deler ut "penger" koster gjerne litt penger liksom

Lenke til kommentar

Tok kontakt med Get på lørdag og lurte på når jeg kunne forvente meg høyere hastighet. Da fikk jeg vite at for å få hastigheter over 20Mbps måtte de sende meg et nytt modem. De kunne de sende meg i dag og jeg håper at det kommer i posten i morgen.Men poenget er, når Get VET at alle de som har 20Mbps i dag vil trenge et nytt modem, hvorfor kunne de ikke vært serviceminded nok til å sende kundene nye modemer selv istedet for at vi må ta kontakt for å få den nye hastigheten?

 

Det beror helt enkelt på att de allra flesta inte bryr sig om de får 40 i stället för 20. Varför ska de sända ut modem till en massa folk som inte "må" ha det?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...