Gå til innhold

Gjør mobilen din ugagn i lommen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke restartet mobilen min på godt over et halvår, og batteritiden er minst 4 dager.

 

Det gjør det ikke til en god mobil.

Vel ... Desire HD-en min drakk 50% strøm på idle i løpet av 4 timer ...

 

Jeg har ikke restartet mobilen min på godt over et halvår, og batteritiden er minst 4 dager.

Det gjør det ikke til en god mobil.

 

Kan ikke si mer enn to måneder når jeg ikke har hatt telefonen lengre. Alt jeg VIL si er at jeg har hatt 90% mindre trøbbel enn med android, ikke noe tull og avlivet omtrent alt av skitrykter som apple har ... Selv om jeg var 100% mot apple før har jeg heller lært å like det.

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

Jeg har ikke restartet mobilen min på godt over et halvår, og batteritiden er minst 4 dager.

 

Det gjør det ikke til en god mobil.

Vel ... Desire HD-en min drakk 50% strøm på idle i løpet av 4 timer ...

Tydelig at noe var galt med enten telefonen din eller noen programmer.

 

Vel ... Antenna ramla ut og inn hele tiden, sendte den på rep og fikk den tilbake resatt til fabrikkinnstillinger ... Etter det var alt jeg hadde på mobilen Angry Birds og musikk

Lenke til kommentar

Jeg har ikke restartet mobilen min på godt over et halvår, og batteritiden er minst 4 dager.

 

Det gjør det ikke til en god mobil.

Vel ... Desire HD-en min drakk 50% strøm på idle i løpet av 4 timer ...

Tydelig at noe var galt med enten telefonen din eller noen programmer.

 

Vel ... Antenna ramla ut og inn hele tiden, sendte den på rep og fikk den tilbake resatt til fabrikkinnstillinger ... Etter det var alt jeg hadde på mobilen Angry Birds og musikk

Da vile jeg tro at telefonen er årsaken her da.

 

For det er ikke normalt at man mister 50% batteri idle i løpet av 4 timer.

 

Jeg mister kanskje 2-4% batteri i løpet av 8 timer idle på min Galaxy S II. Og dette er med over 120 programmer installert på telefonen min.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...