Gå til innhold

Her er vinneren av fire storspill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det riktige engelske ordet å bruke ville være: "Hippocrits" (med forbehold om feilstavelse) :p

 

På tross av alle kommentarer om at denne konkurransen skulle man avstå, er det hyggelig å se at det fortsatt var over 3100 lesere som deltok, meg selv inkludert.

Antar at elendig DRM ikke betyr så mye for så mange av oss allikevel når alt kommer til alt, iallefall ikke når vi kan vinne spillene å få de gratis, hehe.

 

Uansett, største gratulasjoner til vinneren, Joachim Hoberg:)

Lenke til kommentar

Det er nok desverre slik at når to følelser sliter i oss, der den ene er fornuften og den andre er muligheten for lek, morro og spenning, så er det ofte slik at sistnevnte seirer.

 

Det var det samme med CoDMW2 og dedicated servers. Det ble en salgshit det også.

 

Ubisoft lager nå en gang gode spill, og vi er tilkoblet nett hele tiden. Derfor sier vi en ting, men lurer oss alikevell til å nyte produktene.

Lenke til kommentar

Jeg tror det riktige engelske ordet å bruke ville være: "Hippocrits" (med forbehold om feilstavelse) :p

 

På tross av alle kommentarer om at denne konkurransen skulle man avstå, er det hyggelig å se at det fortsatt var over 3100 lesere som deltok, meg selv inkludert.

Det er nok desverre slik at når to følelser sliter i oss, der den ene er fornuften og den andre er muligheten for lek, morro og spenning, så er det ofte slik at sistnevnte seirer.

Det var det samme med CoDMW2 og dedicated servers. Det ble en salgshit det også.

 

Du baserer det på logikken i at siden det var mange som deltok så må de som sa de ikke skulle delta ha deltatt også?

Det betyr vel da også at alle som kritiserer justin bieber egentlig sitter i hemlighet og smuglytter til sangene siden han tross alt selger bra? Eller at alle som sier at de ikke bruker IE egentlig bruker det når ingen ser på siden IE fortsatt har flest brukere?

 

Det som virkelig hadde vert interessant å vite her hadde jo vert hvor mange unike besøkende som leste artikkelen sett i forhold til hvor mange som deltok sett i forhold til tidligere konkuranser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...