Gå til innhold

Slår til med mekanisk tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir nok heller Corsair K90 på meg, MX black blir litt i hardeste laget for skriving

 

har Corsair K90 og må si det skuffer litt. De mekaniske tastene på det er gull, men det at de ikke har mekaniske knapper på F1-12, samt clusteret over piltastene og makroknappene er en gedigen nedtur.

 

Nesten så jeg har lyst til å selge det og se etter ett med 100% mekaniske taster. Men det er vel få som har såpass mange macro knapper, disable windows knapp knapp og rullehjul for volum :/

 

Men hvis du kan leve med at det ikke er fullt mekanisk, kjør på med K90.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

blir nok heller Corsair K90 på meg, MX black blir litt i hardeste laget for skriving

 

har Corsair K90 og må si det skuffer litt. De mekaniske tastene på det er gull, men det at de ikke har mekaniske knapper på F1-12, samt clusteret over piltastene og makroknappene er en gedigen nedtur.

 

Nesten så jeg har lyst til å selge det og se etter ett med 100% mekaniske taster. Men det er vel få som har såpass mange macro knapper, disable windows knapp knapp og rullehjul for volum :/

 

Men hvis du kan leve med at det ikke er fullt mekanisk, kjør på med K90.

 

går fint da det er knapper jeg ikke vanligvis bruker, det som gjelder er at de knappene jeg skriver med er mekaniske :)

Lenke til kommentar

blir nok heller Corsair K90 på meg, MX black blir litt i hardeste laget for skriving

 

har Corsair K90 og må si det skuffer litt. De mekaniske tastene på det er gull, men det at de ikke har mekaniske knapper på F1-12, samt clusteret over piltastene og makroknappene er en gedigen nedtur.

 

Nesten så jeg har lyst til å selge det og se etter ett med 100% mekaniske taster. Men det er vel få som har såpass mange macro knapper, disable windows knapp knapp og rullehjul for volum :/

 

Men hvis du kan leve med at det ikke er fullt mekanisk, kjør på med K90.

 

går fint da det er knapper jeg ikke vanligvis bruker, det som gjelder er at de knappene jeg skriver med er mekaniske :)

 

Jeg bruker dem endel, i alle fall del, insert, home og end. Og macro knappene skal jo bli brukt endel...det ergrer meg i alle fall at knappene, selv om jeg bare trykker på dem en eller to ganger per dag, ikke er lik de andre, for du merker forskjellen så utrolig godt at det blir ett irritasjonsmoment.

 

Qpad Mk-80 / 85 /50 har jo ikke macro knapper? Dessuten, FN+tast kombo, da er det jo like greit å ha + og- knapp for volum...og det hadde jeg på mitt forrige tastatur..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Har bare hatt ett CM kabinett. Det originale stacker kabinettet. Og det er det ingen problemer med. Surrer og går tight og fint som da jeg kjøpte det. Men så var det i high end delen av prisskalaen og da. Man får det man betaler for i de fleste tilfeller.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Min CM Stacker 830 har jeg måttet mekke masse på med teip og greier for å stoppe vibrasjonslyder. På min Storm Sniper skrangler også litt og front IO panelet løsnet slik at jeg ikke kan plugge i ting uten at det bare forsvinner ned i kabinettet samt at front panelet sitter så hardt at det kan ikke fjernes uten å skade plastikk pluggene som holder det fast så man får ikke tilgang til støvfilteret ... Jeg kunne listet opp 10 ting til, men jeg tror folk skjønner tegniga. Drit kjipt fordi selve konseptet og designen bak er bra. Det er bare skrudd sammen så jævli dårlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...