Gå til innhold

Norge er «uutforsket» (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff det samme trudde gamer.no (eller norske spill sider generelt) om 3ern. At det skulle følge en lannen norsk...argh..nå husker jeg ikke hva han het. Men hvertfall så tror jeg dette kan være bare tull. Men men..håper at det kommer hvertfall uncharted 4 :p

 

Lenke til kommentar

Pro side. Faviconet på siden virker ikke på grunn av at det er en absolutt link til utviklers maskin :

<link rel="shortcut icon" href="file:///Macintosh HD/Users/christiancalmar/Documents/BiFrost/Website/Nyt website/favicon.ico" type="image/x-icon" />

Ser ut som siden er et skikkelig hastverksarbeid mer enn en godt planlagt kampanje.

Lenke til kommentar

Jeg satser på at det betyr at serien kommer til xbox! :p:dribble:

 

Blir som å si at hele Halo skal komme til PS3, noe som vil aldri skje ;)

Kom mer Uncharted til meg, den beste spillserien der ute uansett plattform med tanke på innlevelse, historiedrevet, grafikk som er tatt ut av læreboka (ja UC2 og UC3 har alltid vunnet grafikkpriser) og actionspikret underholding av ypperste klasse!

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg satser på at det betyr at serien kommer til xbox! :p:dribble:

 

Blir som å si at hele Halo skal komme til PS3, noe som vil aldri skje ;)

Kom mer Uncharted til meg, den beste spillserien der ute uansett plattform med tanke på innlevelse, historiedrevet, grafikk som er tatt ut av læreboka (ja UC2 og UC3 har alltid vunnet grafikkpriser) og actionspikret underholding av ypperste klasse!

 

Det var en spøk :tease: Det er en serie jeg har lyst til å teste, men det får meg ikke til å kjøpe en ps3 enda ;)

Lenke til kommentar

Potensialet er der hvert fall. Det skjer alltid noe snusk mot slutten av Uncharted-spillene som leker med noe overnaturlig. Mye å ta av fra nordiske eventyr og myter. Alt i alt bryr jeg meg ikke om hvor Uncharted 4 tar plass, så lenge det kommer. Gjetter dog på at handlingen blir spredt utover en rekke land.

Lenke til kommentar

Potensialet er der hvert fall. Det skjer alltid noe snusk mot slutten av Uncharted-spillene som leker med noe overnaturlig. Mye å ta av fra nordiske eventyr og myter. Alt i alt bryr jeg meg ikke om hvor Uncharted 4 tar plass, så lenge det kommer. Gjetter dog på at handlingen blir spredt utover en rekke land.

Det hadde ingenting med uncharted 4 å gjøre, sjekk uutforsket.no nå.

Burde heller hete skuffende.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...