Gå til innhold

Qpad med ny lasermus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pestilence: det er jo et innteresant spørsmål da du har muskel hukommelse etc som vil slå inn. og med trening så blir en bemerkelsesverdig pressis med hendene. og ikke minst psykologien i det hele.

 

Så kan en jo vurdere dette oppimot oppløsning på skjerm etc. som også vil påvirke muskelminnet og måten du lærer. Personlig mener jeg vi nokk har pasert det nivået hvor det nokk mest ligger igjen på de psykologiske aspektene.

 

----

Edit fikk en kasert setning nedi her jeg.

Endret av gulars2001
Lenke til kommentar

Altså, DPI er jo hvor sensitiv musen er, og det beste er å stille sensitiviteten på musen så høyt som mulig, deretter stiller du sensitiviteten i Windows eller lignende slik at det passer deg. Når jeg f.eks spiller Battlefield 3, bruker jeg DPI på 3800 når jeg bruker hagle, rifle eller lignende mens hvis jeg skal bruke sniper så stiller jeg ned DPI til enten 800 eller 200. Da kan jeg lett treffe på lengre hold en om jeg hadde hatt maks hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734

Høres bra ut men opplever i praksis at om man makser ut slike datamauser på DPI kan man ende med og få en liten spasme i hånda og ende opp i universe! Men det finnes jo selvsagt mennesker som også kan håndtere sånne små "detaljerte" bevegelser!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...