Gå til innhold

Nå kan også Android-brukere ringe fra flyet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nå ganske sikker på at jeg brukte vanlig Skype på flyet mellom Bergen og Oslo i fjor

Det har vært mulig siden de begynte med trådløsnett ombord i flyene.

 

Men vi vet jo alle at tek-nettverket belønner alle jorunalister som klarer å lage sensasjonsbæsj ut av en halvrusten mutter..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Får beskjed om at min Samsung Galaxy S II, med Ice Cream Sandwich (4.0.3) ikke er kompatibel når jeg prøver å installere...

Oh, the joy of developing software for Android... :)

Skycall-appen er nok avhengig av funksjoner utenfor Android sine standard API, da blir ofte ting brukket ved ny versjon av software/hardware. Må nok vente på at appen patches.

Lenke til kommentar

Oh the joy med å definere at appen ikke er kompatibel me masse skjit den sannsynligvis er fullstendig kompatibel med.

 

1: PÅ andre, altrnatie OS på mobil har du ikke LOV til å gå utenfor API-et, da får du ikke pushe den i applikajsonsbutikken deres.

2: Du trenger oerhodet ingen funksjoner utenfor dokumenterte, ofisielle API for en simpel VoIP-app.

Lenke til kommentar

2: Du trenger oerhodet ingen funksjoner utenfor dokumenterte, ofisielle API for en simpel VoIP-app.

Tydeligvis har de jo trengt det...

 

Var nettopp på en konferanse hvor dette ble tatt opp som en stor utfordring av flere både utviklere og hardware produsenter, spesielt hos de som lager multimedia applikasjoner. Det var blant annet en keynote som dedikert til tema...

Lenke til kommentar

Nei, de har IKKE tydeligvis trengt det. Den vanligste grunnen til at du får opp at noe ikke er kompatibelt/at noe ikke vises i market på teleofnen din, er at de har tabbet seg ut når de har laget manifestet.

 

Mer sannsynlig i dette tilellet er at de ikke har tilpasset den ICS enda (GUI, navigasjon osv.) og derfor ikke vil merke den som kompatibel med ICS enda. Det er tross alt en major release med en del nytt. Det har overhodet ingen ting med offisielle API å gjøre, så gudene vet hvordan du kom til den konklusjonen. Tror du bør fortsette å gå på konferanser en stund til...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...