Gå til innhold

Sniktitt: The Secret World (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til info. For dem som ikke har fulgt med på utviklingen og de fantastiske mysteriene og gåtene som har holdt oss interessert hele veien: Det er altså ikke en flue som flyr inn i munnen på folk og gir magiske krefter, det er en bie. Utdypende informasjon finnes på www.darkdemonscrygaia.com (offisielt The Secret World forum)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært skeptisk til dette spillet, men etter å ha sett de nye videoene som de har sluppet ut fra GDC så må jeg si at jeg får lyst til å spille det :) Jeg spilte age of conan, men sluttet fordi alt var så tungvint, men det ser ut til at de har lært! Skill systemet og crafting systemet er veldig nytenkende - noe sjangeren trenger!!

Lenke til kommentar

Gleder meg! Ser så utrolig bra ut, nettopp kjøpt meg ny pc kun for og spille dette :)

 

Frisk satsing.

Det var noen tusen som gjorde det samme for AoC som angret i etterkant :)

(Det er aldri feil å oppgradere PCen da)

 

Spillte selv AoC, men ikke fra lansering. Da jeg ikke synes det såg ut som noe spesielt. Men dette gjør derimot det ;)

Lenke til kommentar
Gleder meg! Ser så utrolig bra ut, nettopp kjøpt meg ny pc kun for og spille dette :)
Frisk satsing.Det var noen tusen som gjorde det samme for AoC som angret i etterkant :) (Det er aldri feil å oppgradere PCen da)

 

Phø! Har spilt AoC i nermere 3500 timer uten å angre et sekund. Beste MMORPG jeg har spilt i form av gameplay, og PvE utfordringer. PvP er hektisk og og krever rask tankegang. Funcom har gjort en fantastisk jobb med å legge inn nye 6-man og 24-man instances med spennende bosser og med minst mulig tank and spank. Toth Amons Stronghold holder alle mann på tå for å lykkes :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...