Gå til innhold

Foto

Sniktitt: The Secret World (PC)

8 svar i denne tråden

#1 Odesseiron

Odesseiron

Bruker

• Medlemmer
  • 2 732 innlegg
  •   26. august 2008

Skrevet 15. mars 2012 - 17:00

Jaggu snek det seg inn litt Minecraft her også.

Les hele saken
  • 0
Lasse Lervik
Journalist, PressFire.no

Følg meg på Twitter!

#2 Phido78

Phido78

Bruker

• Medlemmer
  • 640 innlegg
  •   16. oktober 2007

Skrevet 15. mars 2012 - 17:51

Hm, skeptisk - Men ut i fra artikkelen så ser det ut til at jeg ihvertfall blir å teste spillet.

Interessant lesning.
  • 0

#3 Skosåle

Skosåle

Bruker

• Medlemmer
  • 4 604 innlegg
  •   12. november 2006

Skrevet 15. mars 2012 - 18:09

Håper dette blir bra! Tør ikke håpe for mye, men om alt klaffer så kan det fort bli årets spill for min del. Å jeg er blodfan av Diablo!
  • 0

#4 starkr

starkr

Bruker

• Medlemmer
  • 56 innlegg
  •   17. juli 2010

Skrevet 15. mars 2012 - 18:49

Til info. For dem som ikke har fulgt med på utviklingen og de fantastiske mysteriene og gåtene som har holdt oss interessert hele veien: Det er altså ikke en flue som flyr inn i munnen på folk og gir magiske krefter, det er en bie. Utdypende informasjon finnes på www.darkdemonscrygaia.com (offisielt The Secret World forum)
  • 1

#5 GnilreG

GnilreG

Bruker

• Medlemmer
  • 3 098 innlegg
  •   22. mai 2011

Skrevet 15. mars 2012 - 20:23

Gleder meg! Ser så utrolig bra ut, nettopp kjøpt meg ny pc kun for og spille dette :)
  • 0

#6 Eved

Eved

Bruker

• Medlemmer
  • 76 innlegg
  •   4. april 2007

Skrevet 15. mars 2012 - 21:15

Har vært skeptisk til dette spillet, men etter å ha sett de nye videoene som de har sluppet ut fra GDC så må jeg si at jeg får lyst til å spille det :) Jeg spilte age of conan, men sluttet fordi alt var så tungvint, men det ser ut til at de har lært! Skill systemet og crafting systemet er veldig nytenkende - noe sjangeren trenger!!
  • 0

#7 StorPeder

StorPeder

Bruker

• Medlemmer
  • 3 507 innlegg
  •   22. januar 2002

Skrevet 15. mars 2012 - 21:35

Gleder meg! Ser så utrolig bra ut, nettopp kjøpt meg ny pc kun for og spille dette :)

Frisk satsing.
Det var noen tusen som gjorde det samme for AoC som angret i etterkant :)
(Det er aldri feil å oppgradere PCen da)
  • 0

#8 GnilreG

GnilreG

Bruker

• Medlemmer
  • 3 098 innlegg
  •   22. mai 2011

Skrevet 16. mars 2012 - 10:08

Frisk satsing.
Det var noen tusen som gjorde det samme for AoC som angret i etterkant :)
(Det er aldri feil å oppgradere PCen da)

Spillte selv AoC, men ikke fra lansering. Da jeg ikke synes det såg ut som noe spesielt. Men dette gjør derimot det ;)
  • 0

#9 Ebbo

Ebbo

Bruker

• Medlemmer
  • 58 innlegg
  •   1. juli 2011

Skrevet 16. mars 2012 - 18:51

Frisk satsing.Det var noen tusen som gjorde det samme for AoC som angret i etterkant :) (Det er aldri feil å oppgradere PCen da)

Phø! Har spilt AoC i nermere 3500 timer uten å angre et sekund. Beste MMORPG jeg har spilt i form av gameplay, og PvE utfordringer. PvP er hektisk og og krever rask tankegang. Funcom har gjort en fantastisk jobb med å legge inn nye 6-man og 24-man instances med spennende bosser og med minst mulig tank and spank. Toth Amons Stronghold holder alle mann på tå for å lykkes :D
  • 3

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere