Gå til innhold

Hjemløse ble menneskelige rutere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er dehumaniserende er at amerikanerene godtar at nesten 1% av deres befolkning er hjemløse og allikavel krever de ikke at politikkerene gjør noe med problemet!

 

Å gi dem muligheten til å tjene ærlige penger, og sette fokus på hjemløs-problematikken er BRA! for det er tilnærmet ingen andre måter for disse menneskene å få seg en inntekt annet enn noen lusne dollar ifra forbipasserende, og en "trygd" som er mindr en det man kan kjøpe mat for.

 

grrrr...

 

-frank

  • Liker 4
Lenke til kommentar

De som har noe vondt å si om dette når all inntekt går til de hjemløse hotspots'ene liker ikke den dårlige samvittigheten de selv får ved påminnelsen om at det finnes hjemløse, eller de bare misliker å bli minnet på problemene i samfunnet - ødelegger den perfekte tilværelsen deres. Å tenke kreativt for å gi hjemløse inntekt er bare positivt, de går jo tross alt bare rundt med en t-skjorte. Mye mer nedverdigende å gå rundt i et hotdog-kostyme og rope teite slagord (ol).

Endret av DeepW
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Huff da! Jeg leste saken først nå. Hva sier det om meg? :
mente bare at hardware var litt tregt uten med saken i forhold til andre norske sider...

 

Hadde det vert 9/11 eller 22. Juli de var 10 timer for sen med så hadde jeg kanskje brydd meg. Ikke alle må ha de meste banale og bisarre nyheter på rekordfart, og ikke alle loker rundt på 10-20 forskjellige nyhets sider hver dag :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg stusser litt på er at de kan få donasjoner via PayPal. Hvor mange hjemløse har PayPal og tilgang til noe jeg antar man trenger for å få PayPal til å virke, en datamskin. Eller kan PayPal virke som en bank, og de hjemløse går bare å tar ut pengene de har tjent opp iløpet av dagen på slutten av dagen?

Lenke til kommentar

Det jeg stusser litt på er at de kan få donasjoner via PayPal. Hvor mange hjemløse har PayPal og tilgang til noe jeg antar man trenger for å få PayPal til å virke, en datamskin. Eller kan PayPal virke som en bank, og de hjemløse går bare å tar ut pengene de har tjent opp iløpet av dagen på slutten av dagen?

 

Jeg ser for meg at arbeidsgiveren deres betaler de hjemløse hva de får tilsendt via paypal. Ikke et stort problem, uansett hvordan de gjør det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...