Gå til innhold

Wasteland 2 Kickstarter


Anbefalte innlegg

Wasteland 2 har endelig kommet på Kickstarter!

 

 

"Hats off to Fargo and inXile, I'm definitely putting my money down when they start up their Kickstarter fund, and I'll donate just as much as I did to Double Fine. Give me Wasteland 2 already." - Chris Avellone - RPG designer extraordinaire

 

We’re going back to the original and building from there. No first person shooter, we’re going top down so you get a tactical feel for the situation. And we’re not ditching the party play to turn it into some hack-and-slash bloodfest. It’s turn based, tactical, with a storyline that will be deeper and broader.

 

We’re determined to keep the gritty, grim and satirical writing. We’re going to pitch those moral dilemmas at you. You’re going to be faced with the consequences of your actions.

 

 

Hvem har vel ikke lyst på en egen statue inni et spill. :p

Endret av Godsaker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Double Fine Adventure over 3 millioner dollar, og nå dette? Går unna her også virker det som! Fantastisk! Obsidian neste! Hvor er du Avellone...... :nei:

 

Utrolig kult å se at det faktisk er et marked for gamle gretne PC-spillere.

 

Edit:

 

Denne er vel i feil forum? :p

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Denne er vel i feil forum? :p

Oh ye of little faith.

Regner med den går over 1,5 mill glatt sånn at det blir mac versjon også!

 

Edit:

Mac regnes vel som PC.

Ok, satser på at han får inn så mye at det blir en PS3 versjon også da! :p

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Har aldri spilt wasteland så blir nok ikke noe donering på meg, men for større navn i bransjen er nok dette en gylden mulighet å få finansiert "drømmene" som de høye herrer ikke vil investere i pga for lave potensielle salgstall. Hørtes artig ut, kan hende det blir kjøp når det kommer ut.

Lenke til kommentar

Kan la tråden vere her inntil vidare. Dette kan ein jo sjå i ein litt større kontekst med heile fanfundinga - ARE WE WITNESSING HISTORY? Etc.

 

Sjølv om spelet nok vert eit utprega PC-prosjekt. :)

 

Får sjå kor mykje eg skal pledge... Elska videoen. "YOU MADE FALLOUT 3!?"

 

Har aldri spilt wasteland så blir nok ikke noe donering på meg, men for større navn i bransjen er nok dette en gylden mulighet å få finansiert "drømmene" som de høye herrer ikke vil investere i pga for lave potensielle salgstall. Hørtes artig ut, kan hende det blir kjøp når det kommer ut.

 

Sjå det som ein langtidsinvestering. :p Om dette går, så er kanskje Obsidian neste. Eller den utviklaren du vil skal lage eitkvart.

 

And also, å pledge 15$ er billegare enn å kjøpe post-release. 8D

Endret av Zealuu
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Då er det innspurt på Wasteland 2-kickstarteren, folkens. Eg vil oppfordre alle som er interesserte i eit skikkeleg postapokalyptisk rollespel frå ein fantastisk utviklar om å donere pengar. Donasjonspremien for $30 har forresten blitt oppgradert, og kan vere verdt å vurdere for dei som har gitt $15 tidlegare.

 

I dag har kampanja passert 2,7 millionar på Kickstarter. I tillegg er der kanskje 100 tusen ekstra frå Paypal, noko som gir ein total på rundt 2,8 millionar. Dersom dei passerar 3 millionar, garanterar dei at dei vil utvikle eit skikkeleg mod-kit. Dersom dei passerar 3,3-3,4, vil dei ha slått Double Fine sin rekord. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Eg synest ikkje Pebble Watch blir heilt samanliknbart, sidan det er mest som ei førehandsbestilling av eit vesentleg dyrare produkt. Der er mange fleire som støtta Wasteland 2, og veldig mange fleire som donerte først og fremst for å støtte, ikkje berre for å få produktet.

 

Kay

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Finnes det ikke en tråd for Wasteland 2? Skuffende. Uansett begynte på spillet for noen dager siden, har ikke hatt tid før da til og sette meg ned med det. Enkelt og greit, jeg er helt hekta, forelsket fra første skudd med sniper. Konstruert meg et party som dekker over de fleste behov på slagmarken og av, liker skills systemet godt og at du må tenke litt mer over attributes valgene, i og med at du får få etter du starter spillet.

 

Tipper jeg har spilt rundt 10 timer nå, men føler ikke jeg har kommet langt på hovedoppdraget,mest ryddet opp i sidequests her og der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...