Gå til innhold

Denne skjermen er på 665 tommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke helt hva som er det helt store med denne?

 

Ja, den er stor, men som med de fleste LED skjermer kan man jo bygge disse så store man bare orker (og har penger til). Litt usikker på hva 832 horisontale skannelinjer betyr, det som er mer interessant er hvilken P denne har, altså hvor mange millimeter det er mellom lampene, slik som blir brukt av produsenter til å beskrive "kvaliteten" på led modulene.

 

Er det i tillegg virtuell pixel, SMD eller hva? Grei artikkel, men det må mer informasjon til for at dette skal være spesiellt.

Lenke til kommentar

eeeh? storskjermen i Cowboys Stadium, i Dallas er 1.070m^2.... noe som er endel større enn denne 122,46m^2 skjermen. For å si det sånn dette "enorme displayet" er bitte lite når vi snakker om idrettsarenaer i verden. Mens vi er inne på det, den nye VM fotball stadion i Qatar(?) der det skal være en sammenhengene storskjerm rundt HELE utsiden av stadioen. DEN kommer til å bli enorm!

Lenke til kommentar
Er ikke aktuelt å ha hjemme. Er ikke Full HD en gang :(Venter til 4K utgaven kommer.
Trenger ikke full HD vettu, i følge apple så har denne skjermen "retina display" da brukeren står på en avstand over 30 meter :p
Var det et forsøk på å være morsom?

 

Han var morsom, bare en hardcore Apple fanboy kan ikke se at det var morsomt. Jeg vet ikke hva definisjonen på et retina display er men Apple er den eneste jeg hører som driver med betingelser om hvor langt fra ansiktet man må holde produktet for at det skal kunne oppfattes som et retina display.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...