Gå til innhold

Raspberry Pi kan forsinkes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er bare veldig, veldig, VELDIG glad for at det ikke er meg som skal lodde av 10.000 overflatemonterte nettverks-kontakter uten å ødelegge kortene for så å lodde inn den riktige kontakten..... :D

 

Det går helt fint å skifte ut sånne OFM-kontakter både manuelt og halv-maskinelt. Gjør det hverdag jeg! :-)

Lenke til kommentar

Nei, jeg venter ikke på Raspberry Pi, men jeg tar gjerne imot en versjon med X86 og 2x Ethernet porter...

Da er den solgt hos meg :D

 

For de som lurer på hva det skal være godt for, vell 1x SSD og du har en perfekt stillegående PFSense ruter boks :D

Skal du med dedikert SSD-disk her? RPI har jo SD-minnekort :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg venter ikke på Raspberry Pi, men jeg tar gjerne imot en versjon med X86 og 2x Ethernet porter...Da er den solgt hos meg :DFor de som lurer på hva det skal være godt for, vell 1x SSD og du har en perfekt stillegående PFSense ruter boks :D

 

Trenger ikke 2x Ethernet porter om du har en liten managed bord svitsj med vlan støtte :-)

https://prisguiden.no/produkt/hp-procurve-switch-1810g-8-114217

denne er et godt eksempel. Har aldri kjørt PFsense med 2x netverks kort før.

PFsense har fullstendig støtte for virtuelle netverks kort og de er også rimelig enkelt å sette opp :-)

Lenke til kommentar

Noen som vet om denne dingsen klarer og kjøre MAME eller andre type emulatorer? :)

 

Sålenge OSet støtter det, så klarer den jo alltids å kjøre MAME, men det er jo veldig vanskelig å svare på spørsmålet ditt på generell basis, hva vil du kjøre? Det finnes spill som emuleres i MAME selv en toppspesifisert stasjonær ikek klarer å kjøre og det finnes spill som nesten hva som helst klarer å kjøre.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...