Gå til innhold

- Vi ville ikke ha med portalene (Mac, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig interessant å høre mer om dette, jeg er hvertfall veldig takknemlig for hvordan spillet til slutt ble og at de forteller dette.

 

Husker jeg så på en serie med videoer for en stund siden, hvor stemmen bak Glados svarte på en del spørsmål og hvor hun blant annet tok med dette med at Valve opprinnelig hadde tenkt hun ikke skulle være med.

 

Her er del 3 hvor hun svarte på hvorvidt hun ville være med i et evt. Portal 3 og var inne på det: http://www.youtube.com/watch?v=nyUpCov045M

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det én ting jeg gjerne skulle ha sett med egne øyne er det denne konferansen! Kjempespennende artikkel.

 

Valve er veldig flinke til å dele på utviklingen sin, spillene deres har en egen modus med utviklernes fortellinger under veis og de blogger forholdsvis aktivt. Sånt liker en fan-boy :wee:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...