Gå til innhold

Vant du det fete Asus-skjermkortet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller ingen rolle om jeg ikke vant noe, GTX 580 DirectCU II er ganske utdatert uansett.

 

Det er fortsatt ett veldig godt skjermkort, og si at det er ut datert bare pga at det er kommet en ny generasjon blir feil i mine øyne. Det vil ta lang tid før dette kortet ikke kan kjøre de nyeste spillene på høy grafikk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Støtter det å selge det skjermkortet, da har man råd til Asus Radeon HD 7970 DirectCU II Top til noen hunde lapper ekstra, som er i mine øyne bedre kjøp. Med mindre man trenger 3d briller.

 

Da selger man ikke på finn.no ellers kan det skjermkortet bli solgt til under 2000 kr selv om det er nytt.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Støtter det å selge det skjermkortet, da har man råd til Asus Radeon HD 7970 DirectCU II Top til noen hunde lapper ekstra, som er i mine øyne bedre kjøp. Med mindre man trenger 3d briller.

 

Da selger man ikke på finn.no ellers kan det skjermkortet bli solgt til under 2000 kr selv om det er nytt.

 

 

A`men til det, bare fordi det er tatt på så skal man praktisk talt gi det bort til den første dusten som mailer. typisk finn.no mail "gir deg 1000 for det" Ble litt sinna akkurat nå,kjenner jeg.

 

positivt er at bruktmarkedet på Hw er fikset,så man kan se alle GPU annonsene:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvorfor er det ikke et krav å ha bruker for å være med på konkurranser? For det første så hadde jeg hatt en større sjanse for å vinne, og for det andre hadde man sluppet folk som melder på hele slekta, og i tillegg blir det flere brukere. WIN, WIN, WIN

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ikke et krav å ha bruker for å være med på konkurranser? For det første så hadde jeg hatt en større sjanse for å vinne, og for det andre hadde man sluppet folk som melder på hele slekta, og i tillegg blir det flere brukere. WIN, WIN, WIN

 

Amen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...