Gå til innhold

Sniktitt: Sony Xperia P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overskriften på tek.no sier alt:

Dette er en ekte sommermobil

 

 

Nok en telefon som ikke støtter hanskebruk eller ti minus, altså.

 

Det er en alvorlig mangel når man får mobiltelefoner som ikke kan brukes under vinterforhold. Dette er dessverre den nye standarden. Til og med bensinpumpa på Shell der jeg handler har nylig sluttet å støtte hanskebruk fordi de har byttet ut et krute godt numerisk tastatur med en berøringslykkelig skjerm. Ren idioti satt i system.

 

Produkter med kapasitive skjermer feiler i primære brukstilfeller, håper vi snart får hybridskjermer inn i markedet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har ventet på en telefon som dette som ikke er plastikk. :)

 

Er det noen som har peiling på om knappene og det "dekselet" eller hva det nå er som begynner over kamerablitzen og dekker toppen også er av aluminium? 283624-sony-xperia-p-top.jpg

 

I begynnelsen av dette klippet (bare skru av lyden hvis du ikke kan russisk) http://www.youtube.com/watch?v=kvbfs_wTIZo&feature=related vises aluminiums konstruksjonen godt når telefonen er tatt fra hverandre. Som dere ser 'ender' kroppen rett over blitzen. Blir litt skuffende hvis det 'dekselet' som er satt på i toppen der bak/oppe og knappene er plast...noen som vet? Fjarle?

Endret av Saba
Lenke til kommentar

Leste 1 sted at telefonen er satt sammen av 3 aluminiumsdeler og glasstripen. Men att knappene muligens er plast. Hvis det er rett syns jeg det er dumt å ikke "gå hele veien" slik som f.eks iphone 4/4S som har knapper i rustfritt stål, akkurat som rammen...

Endret av Saba
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...