Gå til innhold

Denne hadde du aldri trodd skulle vinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så 79 ms skilte den raskeste og den tregeste nettleseren i fartstesten. Spiller dette egentlig noen rolle? Er det noen her som vil anbefale en person å installere/bruke IE over Opera på grunnlag av dette?

 

Det virker litt sprøtt å velge nettleser på bakgrunn av disse tallene jeg ser her. Enda mindre forstår jeg fanboikrigen som til tider bryter ut mellom brukere av de ulike nettleserne. Bruk den nettleseren som funker for deg, og ferdig med det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Merkelige greier. Det er bare å skrive en atrtikkel om nettlesere, så er rabalderet igang. Er dere likedan når det gjelder biler alle sammen ?

Vi har forskjellige preferanser, og har dermed ulike behov.

Jeg har kjørt det meste av nettlesere siden begynnelsen av 90 tallet, og den helt store forskjellen finnes ikke.

Jeg har lest tester i hytt og pine, og "alle" har de vunnet på et eller annet tidspunkt

Explorer skal vi jo ikke like, for det er jo et Microsoft produkt. Uffameg da.

La de som horer Firefox få gjøre det i fred, og la de som kjører Opera, og alle de andre ligeså.

Dette at "min er sterkere/bedre enn din" burde dere holde dere for seriøse til her på hardware.

Vi skal være glad der er en viss form for konkurranse der ute.

Tenk om google var på vei til å bli enerådende - også på dette feltet !

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Merkelige greier. Det er bare å skrive en atrtikkel om nettlesere, så er rabalderet igang. Er dere likedan når det gjelder biler alle sammen ?Vi har forskjellige preferanser, og har dermed ulike behov.Jeg har kjørt det meste av nettlesere siden begynnelsen av 90 tallet, og den helt store forskjellen finnes ikke.Jeg har lest tester i hytt og pine, og "alle" har de vunnet på et eller annet tidspunktExplorer skal vi jo ikke like, for det er jo et Microsoft produkt. Uffameg da.La de som horer Firefox få gjøre det i fred, og la de som kjører Opera, og alle de andre ligeså.Dette at "min er sterkere/bedre enn din" burde dere holde dere for seriøse til her på hardware.Vi skal være glad der er en viss form for konkurranse der ute.Tenk om google var på vei til å bli enerådende - også på dette feltet !

 

Det sneik seg dessvere inn en skriveleif : Det skal naturligvis være : La de som kjører Firefox....osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har kjørt det meste av nettlesere siden begynnelsen av 90 tallet, og den helt store forskjellen finnes ikke.

Etter selv å ha kjørt det meste av nettlesere siden begynnelsen av 90-tallet stiller jeg meg litt uforstående til dette.

 

Det har vært en fenomenal utvikling på nettlesere siden 90-tallet og det har vært store forskjeller mellom nettlesere oppigjennom tidene. Det er nettopp på grunn av denne konkurransen at vi er der vi er idag: nemlig at alle nettleserne følger hverandre tett for å ikke bli hengende etter. Det er jo nettopp interessen rundt nettlesere og "min er bedre enn din" som driver denne utviklingen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg bruker firefox har som regel oppe 50-60 nettsider 1-2 spill, videoer ,lasting har såvidt runda 6000mb fremdeles 10gig igjen så ikke stress merker ingenting nedsløving av pc (har 6kjerners prossessor)

IE får bare feilraport hele tida så det kan jeg ikke bruke kan funke med 1 nettside åpner man 4-5 krasjer den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...