Gå til innhold

Guide: Nettlesertillegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opera siden var jo tynnere enn vann..

 

Anbefaler WOT for nettsikkerhet. Den advarer deg mot skumle/tvilsomme sier.

Youtube autoplay killer er fin om du vil at Youtube videoer skal lastes i en høyere eller lavere oppløsning enn det normalt gjør. Den kan også settes til å starte bufring av videoen, men ikke starte avspilling automatisk.

 

Mange flere som er verdt å nevne men det begynner å bli sent så jeg må stikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er mine favoritter til opera:

 

ExtendTube

 

Konfigurer Youtube til dine behov. Fjerner også reklame. Jeg setter den til å automatisk spille av i beste kvalitet, med stort bilde.

 

Opera AdBlock

 

Blokkerer reklame på besøkte nettsted.

 

Translator

 

Brukes til å raskt oversette merket tekst til ditt språk.

 

Dictionary

 

Ordbok, synonymer, antonymier, verb og uttale, for Engelsk, Norsk, Spansk og Svensk.

 

StopSocial

 

"Blocks all the social content, such as like and share buttons, groups and public pages widgets, etc." Fikser så Facebook og Google ikke kan spore hvilke nettsider du besøker når du surfer på nett.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vil heller anbefale DownloadHelper til nedlasting av nettvideoer. Fungerer med mer enn bare flashvideoer (.flv).

Funker det på nrk nett tv?

 

Usikker, Etter innstalasjonen av VLC 2.0 finner jeg ikke ut hvilken plugin som skal brukes for å spille av videoene med. Du kan prøve å innstalere å se etter selv og hvis det ikke fungerer er det bare å slette.

Lenke til kommentar

Lazarus form recovery er tidenes mest nyttige addon til firefox.

 

Hvor mange ganger har du ikke skrevet side opp og side ned, for å så uheldigvis trykke på tilbakeknappen på musa i det du skal føre musepekeren over "send", eller trykket en finurlig snarvei-knapp som fører tab-en til bokmerene, ny side, innstillinger eller whatever?! Lazarus er real time form save/recovery :D

Lenke til kommentar

Ghostery er vel for alle nettlesarar? Det er eit must for meg. Det og ImgTip.

 

Ellers er eg samd i at Opera-sida var tynn, samstundes er jo Opera so funksjonsrik at det meste som andre nettlesarar må ha tillegg for allereie er innebygd i Opera.

 

 

 

Kva er best av YouTube Autoplay Killer og ExtendTube forresten?

Endret av fig00r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...