Gå til innhold

Sniktitt: Diablo III (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Var det ikke snakk om å kanskje støtte gamepad?

 

Etter å ha spilt disse "dual stick"-spillene som har blitt populære i det siste (Bastion, Guardian of Light) så har jeg blitt ganske bortskjemt når det kommer til bevegelse i isometriske spill. Å kun styre med musa kan fort finne på å føles som et steg bakover.

Lenke til kommentar

Blizzard nevnte nylig, i sammenheng med at de sparket 600 ansatte, at de vil annonsere en slippdato innen få uker er omme - så får vi bare håpe at denne datoen er i 2012.

 

Historisk sett så har det aldri vært lenge fra vi får slippdato til spillet kommer i salg. Hvis jeg ikke husker feil så har det som regel dreid seg om rundt 8 uker,en igjen, jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar

Det kommer til aa bli en dundrende suksess. Poenget er at alt kommer til aa FUNGERE 100%, og alt kommer til aa bli finslipt, finpusset, polert og fikset etter hvert som ting dukker opp, dette kommer Blizzard til aa holde paa med i flere aar og de kommer ikke til aa gi seg.

 

Spillet kommer til aa vaere bra naar det kommer ut, men det kommer bare til aa bli bedre og bedre. Grafikken er bra - andre spill kommer vel til aa vurderes som litt bedre rent grafisk etterhvert, men det kommer fullstendig i annen rekke. Grafikken er uansett mer enn bra nok.

 

Det er den fantastiske (kontinuerlige) gjennomfoeringen som bare Blizzard kan staa for som kommer til aa vaere det helt store med dette spillet, der har de ingen likemenn.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har fått med meg så er ikke beta'en og begynnelsen ment å være vanskelig, og at dette kan bli oppjustert noe til lansering (kan huske feil, eller at det kun er spekulasjoner). Normal er vel mest tiltenkt casuals, de som primært vil ha med seg historien og å bli kjent med ferdigheter og slikt, hvor utfordringene først vil komme i nightmare og senere.

 

Så får vi se om de som spekulerer i en offentliggjøring av lansering dato på CeBit (6-10 mars) får rett. Har sett at andre har snakket om at spillet trolig ikke blir lansert før 4-8 uker etter offentliggjøring av datoen, med en offentliggjøring på CeBit så kan det fort bli mai før det kommer, noe som vil være midt i andre kvartal (gjeldende lansering vindu). Vil tippe på 8-11 mai ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det ikke snakk om å kanskje støtte gamepad?

 

Etter å ha spilt disse "dual stick"-spillene som har blitt populære i det siste (Bastion, Guardian of Light) så har jeg blitt ganske bortskjemt når det kommer til bevegelse i isometriske spill. Å kun styre med musa kan fort finne på å føles som et steg bakover.

 

Det ville overraske meg om det ikke støtter gamepad, men man vet jo aldri, du kan jo alltids ordne til støtte på egenhånd via remapping om spillet ikke støtter det native.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har de store, åpne områdene blitt lagt helt til side for at vi skal kunne ledes gjennom spillet som treåringer?

Det som er tilgjengelig i beta'en er ca en 1/3 av første akt, og spillet vil bestå av 4 eller 5 akter. Så det er ikke mulig å dra en god konklusjon om hvordan de forskjellige områdene vil være.

Lenke til kommentar

Sålenge de har fortsatt hardcore kommer vansklighetsgraden naturlig, hvis de ikke har hardcore i den ferdige versjonen er det vel liten vits å kjøpe spillet.

 

Jeg har ikke betaen men har sett på det nye skillsystemet her: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/

 

er dette slik det fungerer ingame i beaten også? eller er dette også et gammelt system?

 

Liker ikke så godt hva de har gjort med systemet, men har allerede funnet måte å tweake monk builden min til å ikke tape altfor mye skade og forsvar etter skill-revampen.

 

Btw, noen som har beataen kan dere bekrefte om man kan rebinde keys?

Lenke til kommentar

Btw, noen som har beataen kan dere bekrefte om man kan rebinde keys?

Ja, etter at man har satt ett valg i options. Men tilbakemeldingene etter siste ui oppdatering har ikke akkurat vært utelukkende positive, så jeg vil tro de gjør noen modifikasjoner før lansering.

Lenke til kommentar

Folk som mener det er for lett: Har dere prøvd Diablo 2? Normal vanskelighetsgrad der i ca. samme scope som betaen var like lett, om ikke lettere.

 

Er diablo 2 en benchmark for vanskelighetsgrad som alle bør følge?

 

AtW

Ja, Diablo 3 burde hvertfall følge dette.

Det kan godt bli harderere enn D2 også.

 

Normal er alltid lett å rushe igjennom,

Nightmare krever litt mer av deg,

Hell krever faktisk en god del slit, hvertfall om man har rushet Normal og Nightmare såpass at man har lite gear og lav lvl.

 

Vansklighetsgraden i D2 er ganske perfekt spør du meg, så lenge man ikke har alt som er av crafted gear, da er det jo plutselig en lek.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...