Gå til innhold

Samsung med 10-tommers Galaxy Tab 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell ikke topp speca,ligner ikke samsung å konkurrere på pris med toppmodeller!!(ville nok vurdert tab 7 modellen med samne oppløsning) Asus transforners Prime nokk hakket bedre men dyr!!!(selv om kameraet ikke er mye brukt på nettbrett kunne det nok verdt bedre 3mp er vel lite??)

Lenke til kommentar

Jevnt over skuffende specs for en person som forventet å bli imponert. Det gjør meg bare enda mer nysgjerrig på hva det er Apple har satt sammen til oss i år. Ikke fordi jeg vurderer en iPad, men fordi det har vært mye snakk om "retina skjerm" til iPad 3. Jeg har derimot vanskelig for å se for meg at Apple skal kunne diske opp en skjerm med 2500-noe piksler dersom dette er alt Samsung har å tilby.

Endret av LordErik
Lenke til kommentar

Jeg tipper det blir en stor overraskelse med ipad, dem kommer sikkert bare med en 2S med små justeringer, gjentar bedriften med 4S.

Samsung har nok noe på gang. Ser at flere nettsteder har nevnt at dem vil lansere de store produktene på egne lanseringer. Både Nexus og Note var det mye fuzz om når dem kom. Lanserer dem slike produkter på CES, MWC, IFA osv. så kommer mye av fokuset vekk. Det å time lanseringen kort tid før/etter apple er nok lurere/bevisst valg.

Lenke til kommentar

hmm.. På Itavisen står det at det er 11.1"

 

Kanskje mer interessant for folk flest er Samsungs nye flaggskip-nettbrett Galaxy Tab 2 som kommer i to størrelser: 7" og 11.1". Begge nettbrettene lanseres med Android 4.0, 1GHz to-kjerne CPU og to-kameraer. Modellene kommer i 3G-varianter såvel som kun WiFi-modeller. Lansering: mars, i hvert fall i Storbritannia. Pris elle lanseringsdato i Norge er enda ikke kjent, men vi tipper vi får vite dette litt senere.
Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Jevnt over skuffende specs for en person som forventet å bli imponert. Det gjør meg bare enda mer nysgjerrig på hva det er Apple har satt sammen til oss i år. Ikke fordi jeg vurderer en iPad, men fordi det har vært mye snakk om "retina skjerm" til iPad 3. Jeg har derimot vanskelig for å se for meg at Apple skal kunne diske opp en skjerm med 2500-noe piksler dersom dette er alt Samsung har å tilby.

 

Ryktene vil vel ha det til at de vil levere ut en Tablet med "note"-navnet som har topp-specs, mens dette vil bli en mere gunstig priset modell. Vi får se.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...