Gå til innhold

Kommentar: Pinterest:Kan den digitale utklippsboka utfordre Facebook?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digger Pinterest. Der er så mye fascinerende, nyttig, fantastisk flotte, hærlige m.m pinner. Jeg har vel hatt bruker der siden januar en gang og jeg er kjempe fornøyd. Selv om det er mest jenter der så dukker det jo en og annen gutt opp, og det er ikke bare mote og mat. Der er også en del teknologiske duppe-dingser, jeg tror man finner det meste bare man leter. Og til flere gutter som ordner seg bruker og pinner ting til mer vil jo prosenten av de stige. Jeg bryr meg verken om mote eller bilder av mat, men finner mye flott allikevel.

Lenke til kommentar

Hvordan håndterer de opphavsrett?

De håndterer det ikke. Hele greia er bygd opp rundt å stjele andres ideer, bilder, etc. Pintarest sier de følger DMCA gjennom å respondere dersom noen klager. Mao: Løs problemet når det dukker opp.

 

Utover det er det som interiørbutikken fra helvete, ispedd en solid dose av amatørfotografer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...