Gå til innhold

Sniktitt: ZTE Mimosa X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan se for meg at denne gjør stor suksess i blant de som tar seg tid til å lese litt om forskjellige mobiler. Hvordan gjør egentlig ZTE og Huawei det hos mengdene? Jeg er ikke verdens mest sosiale, men jeg kjenner ingen som har telefon fra disse. Selv hadde jeg en Huawei Titan tidligere og var strålende fornøyd.

 

Jeg må innrømme at jeg hadde vært skeptisk om dette var navn på f.eks kjøleskap om jeg skulle kjøpe det. Altså siden jeg ikke vet noe om kjøleskap annet enn at Electrolux og Siemens lager det, så hadde jeg også kjøpt det som var kjent og trygt.

Lenke til kommentar

Om telefonen har en forvente pris på over 2 lakser, så synes jeg ikke proklameringen stemmer:

 

Vi har sett nærmere på det som kan bli den ultimate billigmobilen.

 

Må man til utlandet for å få den billig nok, til at billigstempelet skal passe? Hvor mange prosent påslag er det på mobiltelefoner i det norske markedet, det lurer jeg på!?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Kan se for meg at denne gjør stor suksess i blant de som tar seg tid til å lese litt om forskjellige mobiler. Hvordan gjør egentlig ZTE og Huawei det hos mengdene?

 

Kjenner flere som har ZTE. Et par kan å bruke den, resten er bare folk som kjøper mobil på måfå. Typen folk som sender inn mobilen på reparasjon når de har klart å slette telefonsnarveien i launcheren. Noen ganger lurer jeg på om det burde være sertifikatkrav for å kjøpe smarttelefon... eller noe annet av teknologi.

 

Den lave prisen på slike mobiler gjør at de ofte kjøpes når en dumphone ellers hadde vært alternativet, og det er ofte ikke positivt når folk ikke kan å bruke det de kjøper

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Kan se for meg at denne gjør stor suksess i blant de som tar seg tid til å lese litt om forskjellige mobiler. Hvordan gjør egentlig ZTE og Huawei det hos mengdene? Jeg er ikke verdens mest sosiale, men jeg kjenner ingen som har telefon fra disse.

Huawei U8800 solgte veldig godt ettersom den var billig og fikk gode testresultater. Såpass godt at butikkene gikk tomme, måtte bestille flere, og satte opp prisene.

Lenke til kommentar

Veldig skuffende benchmarks, håper virkelig at det forbedrer seg voldsomt eller så blir nok Huawei Honor mer aktuell.

 

Og er det sikkert at kjernene på Tegra 2-brikken kjører på 1 GHz? Mener å ha lest andre steder at den skal kjøre 1,2 GHz... Blant annet her: http://www.mobilewitch.com/ZTE-to-unveil-Mimosa-X-at-MWC_news_details_1091.htm Litt usikker på den siden men er mange andre sider som sier det samme...

Lenke til kommentar

Om den kjører Tegra2, er den jo uansett uaktuell for de sm vil se film og tv-serier på farten. Formatstøtten til tegra2 er elendig.

Kan du utdype dette? Er det elendig for en som ser serier i 720p, uten å tenke særlig over hvilket format en laster ned? Hva med standard 360p?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...