Gå til innhold

– Det blir ingen Stolt Jensenberg denne gangen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde glemt at det er EA som skal distribuere dette spillet :(

Får satse på at det er mulig å handle direkte fra Funcom, da.

EA distribuerer boksene/fysisk medium, såvidt jeg vet. Funcom tar seg av digital distribusjon på samme måte som med Age of Conan. Og nei, man skal ikke trenge Origin for å spille Secret World.

 

Stolt Jensenberg, ja! Det var tider. :) Var dessverre mange flotte steder i AnarchyOnline som forsvant da man kunne bygge Guild Cities siden man måtte ofre noe av terrenget.

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Nå hadde vært en gylden tid og satse på funcom aksjer, de ligger rimelig lavt, men denne gangen blir jeg nok nødt til å la muligheten passere. Hadde rimelig grei fortjeneste når Age of Conan kom ut, regner med Secret World ikke blir noe annerledes. Gleder meg forøvrig masse til spillet, håper dette skal bli det spillet som virkelig fenger meg slik AO gjorde. WoW, AoC og SWTOR har aldri holdt på interessen min lengre enn til like rundt level 20... Kanskje har jeg blitt mer utålmodig på mine eldre dager :p

Lenke til kommentar

Nå hadde vært en gylden tid og satse på funcom aksjer, de ligger rimelig lavt, men denne gangen blir jeg nok nødt til å la muligheten passere. Hadde rimelig grei fortjeneste når Age of Conan kom ut, regner med Secret World ikke blir noe annerledes.

Foreventningene til TSW er allerede priset inn i aksjekursene. Ingen ting som tilsier at de skal øke frem mot lansering, i så fall hadde prisen steget allerede nå.

Lenke til kommentar
Nå hadde vært en gylden tid og satse på funcom aksjer, de ligger rimelig lavt, men denne gangen blir jeg nok nødt til å la muligheten passere. Hadde rimelig grei fortjeneste når Age of Conan kom ut, regner med Secret World ikke blir noe annerledes.
Foreventningene til TSW er allerede priset inn i aksjekursene. Ingen ting som tilsier at de skal øke frem mot lansering, i så fall hadde prisen steget allerede nå.

 

Det er vel vanskelig å si hvordan spillet vil bli mottatt i dag? Så en eventuell kursendring er vel avhengig av om spillet blir "hot" eller "not". :-)

Lenke til kommentar
Nå hadde vært en gylden tid og satse på funcom aksjer, de ligger rimelig lavt, men denne gangen blir jeg nok nødt til å la muligheten passere. Hadde rimelig grei fortjeneste når Age of Conan kom ut, regner med Secret World ikke blir noe annerledes.
Foreventningene til TSW er allerede priset inn i aksjekursene. Ingen ting som tilsier at de skal øke frem mot lansering, i så fall hadde prisen steget allerede nå.

 

Viser seg jo ofte at mange kjøper seg inn i tiden inn i mot lansering og at denne etterspørselsøkningen driver både kursen og forventningene opp en del. Men går jo som regel strake veien ned etterpå. Funcom var vel en av børsvinnerne i høst med totalt 40% opp siste mnd av 2011 også så vidt jeg husket. Så tror det finns tryggere investeringer, selv om man sikkert fort kan tjene en del kroner hvis man klarer å hoppe av karusellen tidlig nok :)

Lenke til kommentar

Foreventningene til TSW er allerede priset inn i aksjekursene. Ingen ting som tilsier at de skal øke frem mot lansering, i så fall hadde prisen steget allerede nå.

Nå tror jeg du ikke regner med at forventningene øker jo nærmere spillet kommer lansering, samt at det kommer langt mer omtale etter hvert. I tillegg, når NDA for beta oppheves, vil det komme en flom av informasjon. Det er gjerne slike tidspunkter som vil gi skikkelig utslag på aksjekursen.

Lenke til kommentar

Foreventningene til TSW er allerede priset inn i aksjekursene. Ingen ting som tilsier at de skal øke frem mot lansering, i så fall hadde prisen steget allerede nå.

Nå tror jeg du ikke regner med at forventningene øker jo nærmere spillet kommer lansering

Jo, det regner jeg med. Disse forventningene er allerede priset inn i aksjene, siden alle tenker som deg.

Så klart vil aksjen kanskje få et oppsving ved beta o.l., men kan like godt gå nedover eller forbli, avhengig av hva resultatet er i forhold til hva folk forventer nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...