Gå til innhold

Spotify får mer sømløs musikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spotify bruker masse tid på disse uvesentlige tingene.Jeg driter en lang marsj i deling og at andre kan se hva jeg spiller.Jeg ønsker bare å lytte til musikk så jeg har deaktivert alt dette... Hovedproblemet med Spotify er jo at det er pc basert. Spotify burde komme seg bort fra pc platformen og over på tv og dekodere. Grensesnittet i Spotify burde tilpasses bruken av fjernkontroll.

 

Sony har en stor fordel der.Neste år kommer alle dvd/blue ray og tv apparater fra sony til ha deres musikkstreamingstjeneste som standard. Da blir det ingen som betaler for Spotify.

Lenke til kommentar

Kan ikke Spotify oppdatere android appen sin? lage en egen for nettbrett? Driver og hopper mellom offline og online hele tiden på min transformer prime! IRRITERENDE!

Gjerne heve mengden playlister som er tillat på mobilappen, måtte slette ca 500 playlister for ogfå min til og funke igjen!

 

Fortsatt ingen EQ. -_- Er det så forbanna vanskelig og lage en EQ til spotify?

 

Du har jo EQ i lyddriveren på pcen din. Kan vel ikke være så vanskelig å bruke den?

 

Så flott at denne blei fjernet og byttet ut med kun ferdiginstilt møkk i en oppdatering.

Lenke til kommentar

De burde lagt til en låsefunksjon slik at det ble umulig å skifte sang midt i sangen, skifte playlist, jukse i køen osv. Alle som har vært på fest hvor det brukes Spotify vet hvor irriterende dette er.

Denne "funksjonen" er i Linux-klienten. Den fryser hele tiden. Starter en sang, og hvis du prøver å trykke på en annen sang så fryser ofte spilleren helt til nåværende sang er ferdig, og først da bytter den.

 

Spotify bruker masse tid på disse uvesentlige tingene.Jeg driter en lang marsj i deling og at andre kan se hva jeg spiller.Jeg ønsker bare å lytte til musikk så jeg har deaktivert alt dette... Hovedproblemet med Spotify er jo at det er pc basert. Spotify burde komme seg bort fra pc platformen og over på tv og dekodere. Grensesnittet i Spotify burde tilpasses bruken av fjernkontroll.

 

Sony har en stor fordel der.Neste år kommer alle dvd/blue ray og tv apparater fra sony til ha deres musikkstreamingstjeneste som standard. Da blir det ingen som betaler for Spotify.

Det finnes en musikkspiller på Linux som har denne funksjonen med Spotify-plugin, hvor du kan bruke Android-telefonen din som fjernkontroll. Uheldigvis fungerer ikke pluginen ordentlig av en eller annen grunn, lyden er helt forferedelig.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Har nesten sluttet å bruke spotify etter at de begynte å sperre sanger en har hørt 5 ganger. Når det er et helt album jeg liker så kjøper jeg hele albumet (fysisk). Dersom det bare er én sang jeg vil høre så bruker jeg Spotify. For meg er det uaktuelt å kjøpe musikk digitalt!

For meg er det omvendt, uaktuelt å kjøpe musikk fysisk.

 

liker gapless playback da jeg hører en del på standup comedy på spotify.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Rett skal være rett, Spotify har kommet seg veldig i senere tid. Jeg har svært godt inntrykk av brukersupporten, og jeg har til og med sendt inn forslag til forbedring som har kommet med kort tid etterpå (mulig det allerede var planlagt, hvem vet..). Min største innvendig er egentlig lydkvaliteten nå, men Spotify er hva det er. Programmet er et fantastisk tilbud for musikkinteresserte, og jeg betaler med glede 99kr. i måneden for dette tilbudet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sperre sanger en har hørt 5 ganger? Om du faktisk er villig til å betale for timene med koding samt de få ørene til artistene du hører på så slipper du jo det uansett.

 

99kr/mnd er ikke mye.

Jeg har kjøpt hundrevis av album, de fleste direkte fra artistene om det er mulig. Da sitter de igjen med mye mer enn noen få ører. Jeg ønsker å kjøpe musikken, ikke retten til å høre på musikk i en måned.

 

Jeg er også "gammeldags", liker å kunne hente et album fra hylla. Betaler gjerne litt ekstra for å få musikken fysisk, det samme gjelder for film og spill.

 

Spotify kunne fylle tomrommet for de få artistene som bare hadde et par låter jeg likte, eller som en måte å finne nye artister på. Den tjenesten betaler jeg gledelig for i form av reklame. Dessverre er "buy track"-tjenesten fremdeles mangelfull, og "maks 5 ganger"-regelen vanskeliggjør mitt bruk veldig. Derfor bruker jeg nesten ikke Spotify lenger...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...