Gå til innhold

LGs nye 3D-telefon måler avstander


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skulle jo ikke vært verre enn å bruke autofokusen til å måle avstand, iallefall til et visst punkt. Kan jo gjøre det på speilrefleksen.Dog, hvor langt unna du kan måle, det vet jeg ikke.
Man må ha 2 linser for å måle avstand.

 

Ja, ikke bare to linser, men to sensorer. Det finnes nok andre måter å jukse til noe på, men det vil være langt fra nøyaktig.

Lenke til kommentar

Hmm interesann mobil definitivt beste 3d mobil! Men synest Lg kunne strukket seg enda lenger på specsa f.eks hitachi 3d mobilskjerm 1280x780 , tegra 3 prosessor osv!!!

 

Tipper at LG er litt forsiktige med å velge Tegra prosessorer, da de ikke akkurat har hatt suksess med Optimus 2X. Og siden LG har egen display avdeling så vil jo heller benytte sine egne skjermer enn en konkurrent sin :)

 

Er jo mye frustrasjon på grunn av Tegra 2 på telefoner på XDA siden Nvidia ikke vil slippe noe kildekode.

Lenke til kommentar

Lol optimus 4x. har tegra 3!!! og optimus 2x er en kjempe mobil for 2500 kr!! Tror ikke du finner bedre mobil til den prisen!!!(vel der er mange bedre mobiler men ikke i forhold til pris) tror pris blir avgjørende om denne skal selge bra!!!

Endret av AFF301
  • Liker 1
Lenke til kommentar

1520 Mah er for lite! Dette er samme batteriet som sitter i min. Dette er et problem blant smart-telefoner, samtlige går tom etter en dag med mye bruk. De skulle sluppet telefonen med 2000 mAh og blitt markedsledende for 4,3 tommere.

 

Når man betaler for toppmodellene burde man ikke få noe annet enn det beste, og til dags dato vet jeg ikke om en telefon som leverer skikkelig batterikapasitet. Galaxy s2 har jeg hatt en liten stund og den var hakket bedre men fortsatt må jeg ha strøm intravenøst etter en arbeidsdag. Ringing dreper batteriet.

 

Jeg har Lg 3D, og den er ganske fet den altså. Men batterikapasitet er ræva, og det er den på konkurrentene også.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...