Gå til innhold

Borderlands 2 får dato (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slå av? Til hva da? Vanlig grafikk?

 

Det første Borderlands hadde vanlig grafikk frem til det egentlig skulle slippes første runde - da innså utviklerne at det ikke så så bra ut, trakk hele sulamitten og gjorde om grafikken til det den er i dag. Jeg syns den er fantastisk, fargerik, fargesterk og veldig pen. Cel-shading har blitt litt mer vanlig den siste tiden, men jeg opplever fortsatt at det er et velkomment avbrekk, særlig på FPS-markedet. The Darkness 2 hadde også veldig fin utnyttelse av denne grafiske stilen.

 

Her er låta i traileren for de som er interessert:

 

http://www.youtube.com/watch?v=pBKlm-RX2zU

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Så lenge man fremdeles kan slå av den der forferdelige cell-shadingen så skal det kjøpes.
..... blir som å fjerne de "latterlige" muskelbuntene i GoW, det er jo selve kjennemerket til spillet med den grafikken der!

 

For meg er cell-shading en styggedom. Orker ikke se på det eller spille spill som har det. Heldigvis kunne man skru av det drittet i første spillet så håper det er mulig i denne også.

Lenke til kommentar

Eneste som er jævlig nedtur når det kommer til slike spill, er at det er bare 24 timer i døgnet og mesteparten av de er allerede brukt opp på skole/jobb/soving/diverse. :(

 

Gleder meg noe sykt! Skal definitivt skaffe meg dette, klokka inn veldig mange timer på Borderlands 1 og kommer nok til å få flere på 2'ern. Fantastisk bra spill, særlig når en spiller sammen med andre. :)

Lenke til kommentar

Man kunne jo ikkje "skru av grafikken" i Borderlands 1, med mindre noko har gått med hus forbi? Du kunnne skru av ink outlines, då.

 

Ingen som har sagt noe om å skru av "grafikken"... ved å skru av outlines så skrur du av cel-shading og spillet ser normalt ut.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg Borderlands 1 var en skuffelse., kul grafikk, men utover det, lite kjøtt på beina.

 

- Alle missions er kjedlige og ensformige, enten skyt A, eller hent objekt B på et spesifikt sted, uten at det er noe særlig historie bak som motiverer deg heller.

- Det eneste man oppnår med missions er ett nytt marginalt annerledes våpen uten særpreg.

 

Jeg gikk lei ganske fort.

 

Men selvfølgelig bra for fansen at det kommer ut en toer.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...