Gå til innhold

Nå får du QR-kode på graven


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for meg at mange linker til et klipp på youtube eller en annen side, som plutselig blir fjernet. "Denne sangen er fjernet på grunn av en DMCA-notis fra Kvalm&Ekkel Inc." Man må ihvertfall ha et eget domene ellr noe annet man kan vite sikkert at man har kontroll over "i evighet".

Lenke til kommentar

Ser for meg at mange linker til et klipp på youtube eller en annen side, som plutselig blir fjernet. "Denne sangen er fjernet på grunn av en DMCA-notis fra Kvalm&Ekkel Inc." Man må ihvertfall ha et eget domene ellr noe annet man kan vite sikkert at man har kontroll over "i evighet".

 

Heilt enig, året etter at du stryker med så er linken du har i QR koda med høg sannsynligheit ein død link.

 

Det einaste eg kan sjå for meg som passer er eit dikt eller anna tekst som kan kodast inn i sjølve QR koda.

Dette kan være eit godt alternativ til å hogge inn sjølve teksta dersom det er snakk om mykje tekst. Ei QR kode kan ha opp til 4296 bokstaver (antageligvis noke færre sidan vi på norsk har bokstavane æ,ø og å).

4000 tegn kan kanskje bli litt i meste laget på ein gravstein.

 

 

 

Men eg har vanskelig for å sjå korleis ein link til ein sang på spotify vil være aktuellt for dei etterlatte å bruke.

 

 

Utdatering av QR kodane har blitt nemnt, dette er vel som om nokon hadde montert ein betamax kasett på gravsteinen sin ein gong på begyndelsen av 80-tallet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...