Gå til innhold

Test: Huawei U8860 Honor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ha, bra oppfølger till u8800 og god lillebror til Huawei vision.

 

Og i forhold til service..

 

jeg driver med salg og rep av telefoner i butikk, når det gjelder service er ikke huawei noe verre enn noen andre, har feks vesentlig mere service og klager på iphone modeller en det jeg har på huawei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

ha, bra oppfølger till u8800 og god lillebror til Huawei vision.

 

Og i forhold til service..

 

jeg driver med salg og rep av telefoner i butikk, når det gjelder service er ikke huawei noe verre enn noen andre, har feks vesentlig mere service og klager på iphone modeller en det jeg har på huawei.

Vi har iallefall hatt ekstremt mye feil på Huawei telefoner, vesentlig mer enn andre merker, tom mer enn Iphone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Vi fikk beskjeden "Det ser ut til at oppgaven tar lengre tid. Du kan trykke på Tilbake-tasten for å avbryte". Under denne beskjeden finner vi tasten "Slett", men ingen tilbaketast. Vi visste ikke helt hva som kom til å bli slettet, så vi valgte å være tålmodige.

Jeg ville tro de mener standard tilbaketast, som vel er på alle Android telefoner...

Lenke til kommentar

U8800 Honor

U8800 Ideos X5 er ikke samme tlf som U8860 Honor :)

 

Altfor mye feil på Huawei telefoner. Fått retur i bøtter og spann av dette merket, desverre.

Jobber selv i serviceavdelingen i et større varehus som bl.a. fører Huawei, og jeg har vel fremdeles til gode å se en reklamasjon på Huawei ;)

 

Er videre enig i at det er litt drøyt å trekke for dårlig tastatur, selv om det burde medfølge en fungerende utgave. Imidlertid er Android i utgangspunktet myntet på dem som ønsker og evner å tilpasse telefonen akkurat slik de selv ønsker, så dette burde ikke være noe problem overhodet.

Tastaturet som medfølger Huawei U9000 er flott, det er en norsk versjon av TouchPal IME som jeg ikke har klart å finne igjen på Market. Nå bruker jeg et tastatur som heter GO Keyboard, det funker bra og har swipe-strokes. Dessuten er det gratis :)

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Rart det skal være så forskjell på produktene fra varehus til varehus. Servicesjefen i butikken spurte meg pent om jeg kunne slutte å ta inn Huawei pga service og feil også. Snakket med andre butikker som har samme problem som oss, mye feil på telefonene. Blir ikke bestilt inn flere Huawei telefoner hos oss iallefall.

Lenke til kommentar

Og i forhold til service..

 

jeg driver med salg og rep av telefoner i butikk, når det gjelder service er ikke huawei noe verre enn noen andre, har feks vesentlig mere service og klager på iphone modeller en det jeg har på huawei.

Det er vesentlig flere klager og service henvendelser på iPhone modeller... :hmm:

...kan det ha noe med at det er vesentlig flere som har en iPhone? Det er over 500.000 iPhoner i Norge, hvor mange huawei finnes her? Jeg trur ikke det finnes mer enn 1000 personer i Norge som vet hva huawei er, hvor mange telefoner kan være solgt?

Endret av kelux78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vist det er så masse feil på Huawei, Så forklarer det at Telenor har så mye problemer med mobil nettet.

 

For grunnen til at Huawei er billig er at produktene demmes består av billig materialer som ikke tåler så mye vær og vind som dyrere materialer.

 

Og når Telenor bruker billigmerket Huawei og det svært så tilbakestående Ericsson så er det ikke rart at Telenor har problemer.

 

De burde heller brukt Nokia, Siemens eksetra.

 

Når det gjelder Mobiltelefoner så er billigmerker helt greit.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...