Gå til innhold

Fallout-forgjenger kan få oppfølger (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Isometrisk? Var ikke Wasteland mer tekstbasert da, med bare portrett av fienden man slåss mot og 2D ovenfra når man ruslet rundt? Altså ikke en gang 2D slåssing som Gold Box og langt i fra isometrisk?

 

Ikke at jeg ikke liker en oppgradering til isometrisk. Men om Fargo ikke husker orginalperspektivet en gang etter alt det tvilsomme InXile-sakene hans så lover det ikke godt. :p

Lenke til kommentar

Brian Fargo og Herve Caen er en omvendt Midas. Alt de rører blir forvandlet til dritt.

 

Før noen nevner Fallout, så vil jeg minne på at Fargo var en av de som prøvde å avlive prosjektet fordi han ikke hadde tro på at det ville bli en suksess.

 

Det er på tide at Chris Avelone Tim Cain dumper ham og joiner Obsidian. (redigert bort feil navn, ble en del rot her)

Endret av Xmasbeer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper kickstarter vil skape litt konkurranse og være en øyneåpner til Ea/Activison osv, men jeg er stygt redd for at de spilla vi/jeg vil spille ikke appelerer til 14 åringene som tydligvis dominerer spillsamfunnet i dag. Ikke fortell meg at gjennomsnittsalderen på gamere er 30+/- år, for det tror jeg ikke noe på. Da hadde ikke spillutviklingen tatt den svingen den har gjort.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...