Gå til innhold

Apple slanker sine bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærlig talt hardware, det er (var) èn grunn til at jeg leser deres nyheter mest og det er at dere ikke fylte opp hele siden med Apple nyheter. Ser ut som dette forandrer seg. Kan dere være så snille å skifte fokus tilbake til noe litt mer interessant? Har nok av 'aviser' (ITavisen) som dekker Apple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ærlig talt hardware, det er (var) èn grunn til at jeg leser deres nyheter mest og det er at dere ikke fylte opp hele siden med Apple nyheter. Ser ut som dette forandrer seg. Kan dere være så snille å skifte fokus tilbake til noe litt mer interessant? Har nok av 'aviser' (ITavisen) som dekker Apple.

 

Skal de droppe nyheter om Apple's produkter for det at du ikke liker Apple?

Det er ingen som tvinger deg til å lese alle artikklene.

Hvis du ikke liker overskriften - ikke trykk på den.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ærlig talt hardware, det er (var) èn grunn til at jeg leser deres nyheter mest og det er at dere ikke fylte opp hele siden med Apple nyheter. Ser ut som dette forandrer seg. Kan dere være så snille å skifte fokus tilbake til noe litt mer interessant? Har nok av 'aviser' (ITavisen) som dekker Apple.

 

Skal de droppe nyheter om Apple's produkter for det at du ikke liker Apple?

Det er ingen som tvinger deg til å lese alle artikklene.

Hvis du ikke liker overskriften - ikke trykk på den.

Sier bare at jeg syntes hardware hadde mye bedre utvalg artikler før, og at det er ekstremt kjedelig å lese om Apple på alle mulige slags steder. Man har nok av andre som dekker den delen av IT-verdenen. Savner bare det gamle hardware.no .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes dette er fabelaktig nyheter, så lenge det ikke går utover ytelsen. Hvis Apple klarer å dytte inn konkurransedyktig maskinvare på en brøkdel av plassen hva andre maskinvareprodusenter klarer, så er dette flott for oss som forbruker.

 

Håper bare de ikke fjerner ethernet port og da kan det virke som vi kan se langt etter mer enn 2 usb portere også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987134

Dette lover megagodt! Har igrunn ventet dette over ein lengre periode. Har sjølv planar om å kjøpe MacBook Pro. Denne planen skal ikkje iverksettjast før slutten av andre kvartal av 2012, eg er litt bekymra for om apple går /ned/ i hastighet for å få alt inn i ny body, for når ny macbook pro er lansert, får du kun tak i den sorten gamle på bruktmarknad der me ikkje veit korleis den er blitt behandla :-))))))))))) Apple Computer.!

Lenke til kommentar

Hm... selvfølgelig en gøy trend med tynne PCer, men Apple skal ettersigende bytte tilbake til Nvidia i denne runden. Får de plass til noe "ordentlig" grafikkort (med ordentlig kjøling selvfølgelig) i den tynne rammen? hvis de skal matche forrige generasjon må jo MBP i hvertfall kunne leveres med Nvidia GT 630M, ser ikke hvordan dette skal være gjennomførbart?

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke har maskiner som knekker hvis jeg ikke legger de i pelican-case. La tykkelsen leve!!

Har du klart å knekke noen bærbare maskiner? Hvordan er det du behandler de? Bærbare maskiner får heller ødelagt innmat før de fysisk knekker om du har dratt det så langt.

 

Jeg kan bygge en sånn "flyttbar" maskin til deg jeg, med hjul, gummi-kanter og betongvegger. Selv foretrekker jeg en såkalt bærbar som får plass i ei lita veske.

 

 

Ellers en misvisende overskrift. Dette er et rykte/sitat fra AppleInsider. En liten bindestrek foran påpeker at dette ikke er fakta, men et utsagn.

Lenke til kommentar

Prøvde f.eks. Minecraft på macbook air en gang. Funket ikke, så håper ikke f.eks. å spiller minecraft på macbook pro forsvinner i fremtiden.

Jeg har spilt en del timer Minecraft på min Macbook Air, så problemet ditt er hvertfall ikke generelt for alle generasjoner/konfigurasjoner.

Dette var en vennine sin maskin, så nei. Veit ikke hva hun hadde som konfigurasjon.

Lenke til kommentar

Ærlig talt hardware, det er (var) èn grunn til at jeg leser deres nyheter mest og det er at dere ikke fylte opp hele siden med Apple nyheter. Ser ut som dette forandrer seg. Kan dere være så snille å skifte fokus tilbake til noe litt mer interessant? Har nok av 'aviser' (ITavisen) som dekker Apple.

 

Skal de droppe nyheter om Apple's produkter for det at du ikke liker Apple?

Det er ingen som tvinger deg til å lese alle artikklene.

Hvis du ikke liker overskriften - ikke trykk på den.

Sier bare at jeg syntes hardware hadde mye bedre utvalg artikler før, og at det er ekstremt kjedelig å lese om Apple på alle mulige slags steder. Man har nok av andre som dekker den delen av IT-verdenen. Savner bare det gamle hardware.no .

 

Synes det er vanvittig interresant jeg, ettersom jeg er på leit etter ny ultraportabel om dagen, og venter gjerne en stund for og få en slik en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...