Gå til innhold

Guild Wars 2 kan komme på konsoll (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de gir det ut på konsoll blir det både mindre folk i PC utgaven, og de blir nok å begrense ytelsen... Er møkkalei av spill utgivere som begrenser PC spill pga konsoll, det er hovedgrunnen til at jeg HATER konsoll. Spesiellt nå som at gw2 er det spillet jeg alltid har ventet på og har aldri gledet meg mer til noe annet spill.

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

Begrense ytelsen? Snakker du om?

 

GW2 er jo et PC spill portet til konsoller, så det du sier er bare tull, dem begrenser da ikke ytelse eller noe slikt, da PC/konsoller er 2 helt forskjellige ting.

 

Vil jo også tro at dem klarer å implementere konsoll-kontrollene helt fint inn i systemet, som vist i flere filmer så er det ikke altfor mye knapper å holde styr på, så skal vel heller ikke være noe problem å spille med en konsoll spiller som en PC spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Hvis de gir det ut på konsoll blir det både mindre folk i PC utgaven, og de blir nok å begrense ytelsen... Er møkkalei av spill utgivere som begrenser PC spill pga konsoll, det er hovedgrunnen til at jeg HATER konsoll. Spesiellt nå som at gw2 er det spillet jeg alltid har ventet på og har aldri gledet meg mer til noe annet spill.

 

Viser til følgende uttalelse:

Guild Wars Guru Forum

 

We stated multiple times in public that we have a small team working on a console version, but that we are fully dedicated to make the most kickass game for PC

 

Tror ikke jeg vil bekymre meg så mye over denne nyheten.

Lenke til kommentar

Hvis de gir det ut på konsoll blir det både mindre folk i PC utgaven, og de blir nok å begrense ytelsen... Er møkkalei av spill utgivere som begrenser PC spill pga konsoll, det er hovedgrunnen til at jeg HATER konsoll. Spesiellt nå som at gw2 er det spillet jeg alltid har ventet på og har aldri gledet meg mer til noe annet spill.

 

Viser til følgende uttalelse:

Guild Wars Guru Forum

 

We stated multiple times in public that we have a small team working on a console version, but that we are fully dedicated to make the most kickass game for PC

 

Tror ikke jeg vil bekymre meg så mye over denne nyheten.

Aha da så! Takker ;)

Lenke til kommentar
Hvis de gir det ut på konsoll blir det både mindre folk i PC utgaven, og de blir nok å begrense ytelsen... Er møkkalei av spill utgivere som begrenser PC spill pga konsoll, det er hovedgrunnen til at jeg HATER konsoll. Spesiellt nå som at gw2 er det spillet jeg alltid har ventet på og har aldri gledet meg mer til noe annet spill.
Viser til følgende uttalelse:Guild Wars Guru Forum
We stated multiple times in public that we have a small team working on a console version, but that we are fully dedicated to make the most kickass game for PC
Tror ikke jeg vil bekymre meg så mye over denne nyheten.

Er uansett snakk om PS3/ xbox720 her, ekisterend konsoller har nesten ikke minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...