Gå til innhold

Assassin's Creed 3 er offisielt (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde siste spillet skulle være det siste i serien Tror Assasins creed blir Ubisoft's nye mekeku. :whistle:

 

Ingen som sa at det skulle bli siste spillet i serien, men at det skulle avslutte historien til Ezio. De kan jo fortsatt dukke opp, men ikke som hovedkarakterer.

AC har vel teknisk sett vært Ubisoft sin "melkeku" en god stund nå, men så lenge de leverer kvalitet som så langt så bryr jeg meg ikke om de kommer med ett spill i året. (Selv om Revelations var det mest skuffende så langt.)

Det som overasket meg mest var dog at det kom et til i år, da jeg trodde de sa ifjor at de skulle bruke 2 år til på å utvikle AC3. (Men de telte vel med perioden de hadde jobbet med spillet samtidig som Revelations)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Assassins Creed er vel heller Ubisoft sin versjon av Activisions Call of Duty.

 

Mjaha, er det nå det? Tatt i betrakning at Ubisoft har i fokus å bringe fram noe nytt i hvert spill de slipper ut, hvertfall Assassin's creed serien, vil jeg si at du tar desidert feil. En ting er å se på en spillserie som melkeku bare fordi det kommer et spill ut hvert år, en annen ting er at de faktisk vil ha ut alle spillene som skal konkludere Desmond sin story før 21.12.2012. Uansett så har Assassin's creed 3 vært under utvikling i 3 år nå, og Ubisoft har altså sagt at det vil bli det største spillet av alle som er lansert hittil i AC serien. Min forventninger for et spill har aldri vært så høyt på nivået.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...