Gå til innhold

Utelukker ikke The Witcher 2 til PS3 (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^ Jepp, kanskje det aldri kommer Witcher 3 til PC? Når 5 mill laster ned og 1 mill kjøper..Hvis jeg skulle lagd noe og så visst at nesten 5 ganger flere vil stjele det jeg lager enn de som kjøper det så hadde jeg nok ikke lagd det!

Nå skal det sies at en del av de som lastet ned spillet ulovlig antagelig kjøpte spillet også. Piratversjonen ble som en demo, siden de ikke ga ut en selv.

Lenke til kommentar
^ Jepp, kanskje det aldri kommer Witcher 3 til PC? Når 5 mill laster ned og 1 mill kjøper..Hvis jeg skulle lagd noe og så visst at nesten 5 ganger flere vil stjele det jeg lager enn de som kjøper det så hadde jeg nok ikke lagd det!
Nå skal det sies at en del av de som lastet ned spillet ulovlig antagelig kjøpte spillet også. Piratversjonen ble som en demo, siden de ikke ga ut en selv.

Ja, men man laster det ikke ned to ganger. Så da er det fortsatt 4 millioner igjen som ikke kjøpte spillet.
Lenke til kommentar
^ Jepp, kanskje det aldri kommer Witcher 3 til PC? Når 5 mill laster ned og 1 mill kjøper..Hvis jeg skulle lagd noe og så visst at nesten 5 ganger flere vil stjele det jeg lager enn de som kjøper det så hadde jeg nok ikke lagd det!
Nå skal det sies at en del av de som lastet ned spillet ulovlig antagelig kjøpte spillet også. Piratversjonen ble som en demo, siden de ikke ga ut en selv.

Ja, men man laster det ikke ned to ganger. Så da er det fortsatt 4 millioner igjen som ikke kjøpte spillet.

So what?

Bedrifter flest bryr seg vel mest om hvor mange som faktisk kjøper produktene deres. Ikke hvor mange som ikke gjør det.

 

Så lenge de tjener nok til å holde bedriften i gang, som de tydeligvis gjør ut fra ambisjonene deres videre, så ser jeg ikke helt problemet.

Lenke til kommentar
^ Jepp, kanskje det aldri kommer Witcher 3 til PC? Når 5 mill laster ned og 1 mill kjøper..Hvis jeg skulle lagd noe og så visst at nesten 5 ganger flere vil stjele det jeg lager enn de som kjøper det så hadde jeg nok ikke lagd det!
Nå skal det sies at en del av de som lastet ned spillet ulovlig antagelig kjøpte spillet også. Piratversjonen ble som en demo, siden de ikke ga ut en selv.

Ja, men man laster det ikke ned to ganger. Så da er det fortsatt 4 millioner igjen som ikke kjøpte spillet.

So what?

Bedrifter flest bryr seg vel mest om hvor mange som faktisk kjøper produktene deres. Ikke hvor mange som ikke gjør det.

 

HEHE.....atte...men...HEHEHEHE! Steike....rofl. Seriøst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...