Gå til innhold

Blir iPad 3 lansert 7. mars?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene vil ha det til at rundt samme tid neste år blir iPad 4 / 3S vist frem. Med mindre den kommende iPad bare er 2S, hvilket betyr at neste blir endelig blir 3.

 

Angående "lansering", så ser det ut til at det betydningen alltid har vært litt forskjellig mellom spill og telefoner. For oss i spillverdenen betyr det dagen spillet blir sent fra statene eller dagen vi beiner til butikken for å plukke opp spillet. Har også tidligere lest "*telefoner* blir sannsynligvis lansert på *teknomesse*".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

"1280 x 768 piksler"

 

10.1-tablets har normalt sett 1280x800, 7" har normalt sett 1024x600, med noen unntak

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Hei kjøp heller asus transformers prime,ett billigere alternativ??? Ut i fra specsa vil denne koste mellom 10-15000! Vel lan være at apple overasker med en fornuftig pris da er denne virkelig verdt å skaffe seg for alle applefans!Vet om en på jobben som vil angre på at han skaffet. seg ipad 2 lol

Endret av AFF301
Lenke til kommentar

Nei, jeg er ikke interessert i Android-tablet. Har en Android-mobil også, men den skal byttes tilbake til en iPhone til høsten.

 

EDIT: Og ang. pris, så blir vel den akkurat den samme. Er ikke Apples policy å sette OPP prisen på de mest populære produktene.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Fikk egentlig litt angst for apple produkter etter at itunes tok kontroll over windows mediaplayer på pc n min og gjorde at jeg måtte synkronisere all nusikk med itunes for å spille den av, kan ikke lenger sette inn en musikk cd og spille den av!! Men for all del iphone og ipad er stilige produkt som appelerer til mang, og man får mye ekstra utstyr!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ja den spør om det, og om man ikke er datakyndig nok til å identifisere filassosiasjons- og autokjør-problemer så er vel strengt talt Apple nøyaktig det selskapet man bør holde seg til når det gjelder elektronikk.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...