Gå til innhold

Slik fjerner du Android-reklamen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*

lett ironisk at amobil guider folk til å disable reklame.

Ikke disable.

 

Artikkelen forteller hvordan man oppdager hvilke apps som sender deg "air push" reklame, som dukker opp selv om man ikke er inne i selve appen, og som kan være veldig irriterende og da vansklig og fjerne da man ikke ser hvem app som sender reklamen. Er ikke snakk om og blokere reklame inne i selve appen (som ofte er et alternativ til betaling). Stor forskjell i mine øyne. :)

Lenke til kommentar

Som utvikler selv bruker jeg airpush på mine apps. Airpush er en av de eneste reklameselskapene som gjør at det er lønnsomt å være utvikler. I tillegg har de fleste apps med airpush et alternativ i form av en betalt versjon uten airpush og annen reklame. Personlig foretrekker jeg airpush foran signup adds. (fullskjerms adds som lurer på om du vill melde deg på diverse kjøpskampanjer)

Lenke til kommentar

Har vært på utkikk etter en måte å bli kvitt denne dritten ei stund nå, så takk skal dere ha. Har avinstallert mange apper for å prøve å bli kvitt de appene som reklamerer med konkuranser som av alle ting har en iPad 2 i premie, men fram til nå til ingen nytte.

 

Eter å ha installert Addons Detector fant jeg ut at det var et ICS tema jeg ikke bruker som var synderen.

Lenke til kommentar

Er det mulighet for å sperre for airpush-meldinger uten å slette selve programmene? Irriterte meg over at Gameloft-spill (de gratise) spammet meg med utallige meldinger.

Du har apps som AddFree,AirBlocker osv, men de krever root tilgang for å blokere ads.

 

Finnes det program som ikke krever rooting? Vil bare stoppe airpushmeldinger, har ingenting imot reklame inne i gratisprogrammer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...