Gå til innhold

Unike Dear Esther lanseres i dag (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

60 kr for en interaktiv historie...tja vet ikke helt jeg. Det fikk jo tålig bra hos Eurogamer som ga det 8 av 10...men kan jo se for meg å sitte med dette på lit sene kvelder med lyset dempet med hodeklokker på for å virkelig bli dratt inn i historien.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Spilt en liten time og det her var bra altså, trodde Skyrim var en heftig verden men dette her er jaggu ikke langt unna....om ikke bedre på mang måter faktisk. Områdene virker...virkelige på en måte. For å ikke snakke om lyden...skulle ønske spill hadde hatt like stor fokus på lyd som i dette "spillet".

Lenke til kommentar

Ferdig på en times tid, og jeg tror hvertfall at jeg kikka godt rundt.

Blir forbannet av så mange usynlige vegger. Det må da bli en bedre opplevelse hvis man kan bevege seg fritt ?

Skal ikke klage på grafikk, lyd og stemning. Men jeg syntes spillet er et godt eksempel på hvorfor Source passer best til Portal med sine rette linjer og "ryddige" grafikk.

 

Jeg vet egentlig ikke hva jeg syntes. Greit nok. På en måte litt skuffende??

Bedre enn Heavy Rain. Får prøve igjen en annen dag og se om det går an å gå andre veier og dermed få høre flere brev- snutter.

Lenke til kommentar

A: Jeg savner autowalk :wee: .

 

B: Tydelig at dette er laget med Source,

Ba: Usynlige vegger

Bb: Gli oppover steiner der en egentlig ikke skal gå

Bc: Teksturene er ikke så flotte

Bd: Alt er sprites, spesielt de soppene, som roteres for å se ut som 3d, men er 2d

Be: Pga 2d sprites, glitching.

C: Lyset i de hulene så greit ut, men ikke noe revolusjonerende.

 

D: Flott historie.

E: Styrken ligger i alt som er mer enn 10-20 meter unna.

F: Savnet litt mer påvirkelse fra omgivelsene, som for eksempel en Fibonacci-spirat, hva gjør den der?

 

Tror det ville vært bedre å brukt Unreal eller motoren til Amnesia for dette. Kanskje Cry-engine til og med.

 

 

Alt i alt en grei opplevelse til 7€.

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig.

 

Vel på historie synes jeg dette ble ganske så kjedelig og forvirrende, litt tung engelsk som jeg ikke er den beste på kan være mye av skylden der slik. Så historien var noe skuffende for meg men verden dem har laget var en fryd å få oppleve! En skulle nesten ønske det var et fullverdig spill hvor en skulle utforske enda mer hva denne øya har å by på.

Lenke til kommentar

Utviklerne anbefaler å spille gjennom et par tre ganger, for noen events er randomiserte.

 

Men det er jo ikke mye til "spill" sånnsett. Man rusler jo bare rundt og hører på lydsnutter. Det er opprinnelig en mod, og i modden kunne man hoppe for å komme fortere fremover. Men da ødela man tempoet på lyd-snuttene så neste snutt begynte å spille mens den forrige holdt på. Dette er en nyoppusset versjon av samme modden, og komersiell. Da kan man ikke se den i samme lyset som en gratis mod lengre, men kritiserer på bakgrunn av at det koster like mye som andre spill.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...