Gå til innhold

Husker du The 7th Guest? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre med skyting gjennom hele greia, ja. Tenking? Fysj og føy.

 

Revolusjonerende spill da det kom, men litt som med Doom så var det teknologien som fascinerte mest. Historien og karakterene var så som så, og ikke alle puslespillene var spesielt bra heller.

 

Liten bit spillhistorie er det uansett, som det er verdt å få med seg.

Lenke til kommentar

Husker jeg brukte store summer når det kom, det var akkurat når cd-rom spilleren kom i salg...skrittet ifra disketter til spill/programmer på cd var helt vilt husker jeg.

 

Brukte mye av konfirmasjons pengene mine på en Creative pakke med lydkort (noe som heller ikke var standard på denne tiden) og en 1x cd-rom spiller. Fikk aldri dog The 7th Guest til å fungere som det skulle på min pc...husker jeg dro ut minnebrikker ut av andre skjermkort for å feste på mitt kort i et av mange desperate forsøk på å få det til å fungere...men det klikket alltid under introen :p

 

Idag kjører jeg spillet på en tynn fjøl...at jeg kunne spille et slikt utrolig spill på en tynn plate (iPad) hadde jeg vel bare ledd av den gangen :)

 

Husker også at esken var litt tykk og veldig pen, fulgte med en VHS kasset også. Esken og spillet er borte men VHS filmen har jeg en plass her.....

Lenke til kommentar

Husker denne ja, det var vel noe av det første som kom på CD-ROM, vel? :)

 

Husker jeg skaffet dette sammen med et annet spill i en dobbelpakke til 199,- i sin tid, og ble skuffet. Jeg liker adventure spill, men når spillet består av å løse en haug med puslespill takker jeg for meg. :thumbdown:

 

Hadde blitt sur dersom jeg hadde betalt 699,- eller hva det nå var da det var nytt.

Lenke til kommentar

Husker denne ja, det var vel noe av det første som kom på CD-ROM, vel? :)

 

Husker jeg skaffet dette sammen med et annet spill i en dobbelpakke til 199,- i sin tid, og ble skuffet. Jeg liker adventure spill, men når spillet består av å løse en haug med puslespill takker jeg for meg. :thumbdown:

 

Hadde blitt sur dersom jeg hadde betalt 699,- eller hva det nå var da det var nytt.

 

Var i start fasen dette ja, og et av dem første som brukte video i spillet. Det kosta rundt 7-800kr husker jeg den gangen....

 

En var ikke like bortskjemt den gang som idag så puzzle eller ikke det var kongen på haugen en liten stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...