Gå til innhold

Nå kan du oppgradere Nokia-mobilen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle har fått Belle men ikke de som kjøpte mobiler av og fra telenor... :(

 

http://insignificances.com/2012/02/08/nokia-update-withheld-by-telenor/

 

Bra men det er ikke alle Nokia N8 som skal få det.

Jeg har ringt til Nokia Care i dag og uheldigvis jeg har en Nokia N8 som tilhører Telenor. Det vil si at det er ikke Nokia som bestemer om jeg skal få oppgradering eller ikke det er kun Telenor som gjør det.

Til dagens dato jeg har versjon 022.014 som kom i agust 2011 og etter det har har kommet 24.1, 25.7, 25.8 og nå 111.30.609 Belle.

 

På hjemme sida til Nokia står "Software Under Creation" for N8 telenor versjon :(

Anbefaler aldri til noen at de kjøper mobil fra telenor butikken eller hvis den er låst til telenor...

http://europe.nokia.com/find-products/nokia-belle-update/nokia-belle-update-availability

Lenke til kommentar

Alle har fått Belle men ikke de som kjøpte mobiler av og fra telenor... :(

 

http://insignificances.com/2012/02/08/nokia-update-withheld-by-telenor/

 

Bra men det er ikke alle Nokia N8 som skal få det.

Jeg har ringt til Nokia Care i dag og uheldigvis jeg har en Nokia N8 som tilhører Telenor. Det vil si at det er ikke Nokia som bestemer om jeg skal få oppgradering eller ikke det er kun Telenor som gjør det.

Til dagens dato jeg har versjon 022.014 som kom i agust 2011 og etter det har har kommet 24.1, 25.7, 25.8 og nå 111.30.609 Belle.

 

På hjemme sida til Nokia står "Software Under Creation" for N8 telenor versjon :(

Anbefaler aldri til noen at de kjøper mobil fra telenor butikken eller hvis den er låst til telenor...

http://europe.nokia.com/find-products/nokia-belle-update/nokia-belle-update-availability

 

Er jo ikke sikkert det er så stor forskjell for når Telenor åpner for Belle da, kan jo være snakk om en uke til kansje ? ;)

 

Dessuten har du vell også muligheten til å bruke Phoenix, den laster vell filene fra Nokias server uansett ?

 

Belle har jo også vært tilgjengelig lenge den, og jeg har inntrykk av att en stor del av brukerene har lastet ned Belle for lenge siden...

 

Det positive er iallfall att Belle fungerer veldig bra :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo men som er telenor kunder vi fikk aldri 24.1, 25,7 og 25,8... :(

Jeg tror ikke at det er mulig å oppgradere N8 med Phoneix siden det er ikke mulig å bytte "Product Code" på N8...

 

059D9Q4: N8-00 RM-596 Country Variant Norway NO Orange_COLOR

059D9J8: N8-00 RM-596 Country Variant Norway NO Blue_COLOR

059C856: N8-00 RM-596 Country Variant Norway NO Dark Grey

059D4R0: N8-00 RM-596 Country Variant Norway NO Green_COLOR

059D4Q5: N8-00 RM-596 Country Variant Norway NO Silver White_COLOR

 

059F1K9: N8-00 RM-596 Telenor Mobil NO NO Blue_COLOR

059D3G7: N8-00 RM-596 Telenor Mobil NO NO Dark Grey

059D609: N8-00 RM-596 Telenor Mobil NO NO Green_COLOR

059F1K6: N8-00 RM-596 Telenor Mobil NO NO Orange_COLOR

059D604: N8-00 RM-596 Telenor Mobil NO NO Silver White_COLOR

Lenke til kommentar
Alle har fått Belle men ikke de som kjøpte mobiler av og fra telenor... :
Jeg installerte nettopp oppdateringa, og har telenor. Ser ikke helt problemet. :) Bare koble til med OVI-suite og installer med "oppdater"-knappen!

 

Hvilket Product Code har du? Jeg har "059D3G7: N8-00 RM-596 Telenor Mobil NO NO Dark Grey" som ikke har fått Belle...

Lenke til kommentar

Er det mulig å oppgradere N8 med en annen Product Code's programvare med Phoneix? Jeg har lest at er ikke mulig lenger å bytte "Product Code" på N8... :(

 

Har du link til noen guide som jeg kan følge og oppgradere Telenors N8 med vanlig N8's software?

 

059D609: N8-00 RM-596 Telenor Mobil NO NO Green_COLOR

Latest available software for your device:

Version:: 022.014

 

059C856: N8-00 RM-596 Country Variant Norway NO Dark Grey

Latest available software for your device:

Version:: 111.030.0609

 

En thing er jeg 1000% sikker på og det er at jeg aldri kjøper en mobil fra telenor...

Lenke til kommentar

Er det mulig å oppgradere N8 med en annen Product Code's programvare med Phoneix? Jeg har lest at er ikke mulig lenger å bytte "Product Code" på N8... :(

 

Har du link til noen guide som jeg kan følge og oppgradere Telenors N8 med vanlig N8's software?

 

059D609: N8-00 RM-596 Telenor Mobil NO NO Green_COLOR

Latest available software for your device:

Version:: 022.014

 

059C856: N8-00 RM-596 Country Variant Norway NO Dark Grey

Latest available software for your device:

Version:: 111.030.0609

 

En thing er jeg 1000% sikker på og det er at jeg aldri kjøper en mobil fra telenor...

 

Eg har og N8 frå Telenor med produktkode som Belle ikkje er klar for endo, men eg brukte Phoenix og la inn ein standard norsk versjon frå Navifirm. Det fungerar heilt fint og telefonen har no Belle utan (eventuelt) Telenor-søppel.

 

Søk litt på forumet til dailymobile.se så finn du sikkert ei oppskrift på korleis ein nyttar Phoenix.

Lenke til kommentar
Er det mulig å oppgradere N8 med en annen Product Code's programvare med Phoneix? Jeg har lest at er ikke mulig lenger å bytte "Product Code" på N8... :(Har du link til noen guide som jeg kan følge og oppgradere Telenors N8 med vanlig N8's software?059D609: N8-00 RM-596 Telenor Mobil NO NO Green_COLORLatest available software for your device:Version:: 022.014059C856: N8-00 RM-596 Country Variant Norway NO Dark GreyLatest available software for your device:Version:: 111.030.0609En thing er jeg 1000% sikker på og det er at jeg aldri kjøper en mobil fra telenor...
Eg har og N8 frå Telenor med produktkode som Belle ikkje er klar for endo, men eg brukte Phoenix og la inn ein standard norsk versjon frå Navifirm. Det fungerar heilt fint og telefonen har no Belle utan (eventuelt) Telenor-søppel.Søk litt på forumet til dailymobile.se så finn du sikkert ei oppskrift på korleis ein nyttar Phoenix.

 

Måtte du endre Product Code for å installere standard Norsk versjon?

Kunne du sende meg den linken som fungerte/hjalp deg til å installere Standard Norsk versjon?

Lenke til kommentar
Er det mulig å oppgradere N8 med en annen Product Code's programvare med Phoneix? Jeg har lest at er ikke mulig lenger å bytte "Product Code" på N8... :(Har du link til noen guide som jeg kan følge og oppgradere Telenors N8 med vanlig N8's software?059D609: N8-00 RM-596 Telenor Mobil NO NO Green_COLORLatest available software for your device:Version:: 022.014059C856: N8-00 RM-596 Country Variant Norway NO Dark GreyLatest available software for your device:Version:: 111.030.0609En thing er jeg 1000% sikker på og det er at jeg aldri kjøper en mobil fra telenor...
Eg har og N8 frå Telenor med produktkode som Belle ikkje er klar for endo, men eg brukte Phoenix og la inn ein standard norsk versjon frå Navifirm. Det fungerar heilt fint og telefonen har no Belle utan (eventuelt) Telenor-søppel.Søk litt på forumet til dailymobile.se så finn du sikkert ei oppskrift på korleis ein nyttar Phoenix.

 

Måtte du endre Product Code for å installere standard Norsk versjon?

Kunne du sende meg den linken som fungerte/hjalp deg til å installere Standard Norsk versjon?

 

Eg sender deg ei PM.

Lenke til kommentar
Er det mulig å oppgradere N8 med en annen Product Code's programvare med Phoneix? Jeg har lest at er ikke mulig lenger å bytte "Product Code" på N8... :(Har du link til noen guide som jeg kan følge og oppgradere Telenors N8 med vanlig N8's software?059D609: N8-00 RM-596 Telenor Mobil NO NO Green_COLORLatest available software for your device:Version:: 022.014059C856: N8-00 RM-596 Country Variant Norway NO Dark GreyLatest available software for your device:Version:: 111.030.0609En thing er jeg 1000% sikker på og det er at jeg aldri kjøper en mobil fra telenor...
Eg har og N8 frå Telenor med produktkode som Belle ikkje er klar for endo, men eg brukte Phoenix og la inn ein standard norsk versjon frå Navifirm. Det fungerar heilt fint og telefonen har no Belle utan (eventuelt) Telenor-søppel.Søk litt på forumet til dailymobile.se så finn du sikkert ei oppskrift på korleis ein nyttar Phoenix.
Måtte du endre Product Code for å installere standard Norsk versjon?Kunne du sende meg den linken som fungerte/hjalp deg til å installere Standard Norsk versjon?
Eg sender deg ei PM.

 

Fikk ikke PM fra deg... venter

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...