Gå til innhold

Bedre grafikk for Skyrim (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble desverre lei Skyrim allerede rundt lvl 13 på xbox i første spillrunde og er usikker på om det er verdt å kjøpe Steam utgaven som nå er på 33% midweek-madness tilbud. Før xbox testet jeg PC utgaven til lvl20 og jeg vet ikke hvorvidt mods og slik vil være engasjerende nok til å få interessen tilbake.

Lenke til kommentar

Kan være verdt å nevne at de nye HD-teksturene i størst grad forbedrer objekter i spillet, spesielt da våpen, rustninger og andre objekter du vil se på nær avstand. Spillmiljøet som sådan er ganske likt som tidligere. Teksturer for tømmer, trær, bakken (gress, steiner, jord ol) og generelt sett alt annet slik ser nokså identisk ut med de tidligere teksturene (om disse teksturene er endret i det hele tatt).

 

For de som allerede bruker tekstur-pakker vil nok dette gi veldig lite utslag, om enn kanskje litt på de nevnte objektene. Men sånn helhetlig sett var denne "HD tekstur"-pakken ganske uimponerende skal en tro de som har lagt ut før og etter-bilder.

Lenke til kommentar

http://www.gamespot.com/shows/gamespot-live/?event=skyrims_todd_howard_dice_keynote20120208Verdt og sjekke ut , Det viser mange ting de skulle ha i Skyrim men ikke tok med,OG DE TINGENE ER AWSOME!Synd de fjernet det : (

Litt feil, dette var noe de gjorde i desember, etter at spillet ble lansert. Det var også mest ville ideer ala typiske mods. så vi vet ikke hvor ferdige/ bugfrie de var, ja den heisen kunne du stappet i hvilken som helst dungeon, mens andre trenger mer flesk på seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...