Gå til innhold

Print trådløst fra telefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om det forsåvidt står nevnt i artikkelen har HP mange skrivere som kan skrive ut fra app'er via både iPhone/iPad/iPod og Android telefoner via ePrint-løsningene deres. I tillegg kan du med Cloud Print skrive til lokale skrivere i nettet hjemme, uavhengig av produsent, ved hjelp av en Android telefon eller nettbrett. HP-skrivere har også egen mail-adresse, slik at du kan skrive sende utskriften som mail til skriveren.

Ulempen med HP-skrivere er at løsningene ikke er stabile over tid. Skriveren må til stadighet restartes for å ha kontakt med HP's webserver,

som virker veldig ustabil.

Lenke til kommentar

Ps: samsung har det samme, print rett fra android telefonen :-) (og det er ikke nytt, min laser printer er 1,5 år gammel..)

 

Enig der - dette er ikke nytt, men "journalisten" fikk frem sitt budskap:

"Med denne funksjonen kan man printe direkte fra Apples produkter som iPhone, iPad og iPod Touch, uten å måtte gå omveien via en pc"...

Lenke til kommentar

Ps: samsung har det samme, print rett fra android telefonen :-) (og det er ikke nytt, min laser printer er 1,5 år gammel..)

 

Hvilken app bruker du da?

 

 

Samsung mobile print heter appen, jeg fant den på markets:-)

 

Ps: samsung har det samme, print rett fra android telefonen :-) (og det er ikke nytt, min laser printer er 1,5 år gammel..)

 

Enig der - dette er ikke nytt, men "journalisten" fikk frem sitt budskap:

"Med denne funksjonen kan man printe direkte fra Apples produkter som iPhone, iPad og iPod Touch, uten å måtte gå omveien via en pc"...

 

 

Aha så det var appel som er litt treige da :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...