Gå til innhold

? Galaxy S III kommer ikke i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det kommet noe informasjon om S3? Bør jeg kjøpe S2 nå eller vente til S3?Iphone 4S var ikke akkurat noe mye bedre enn Iphone 4 så lurer på om det er vits å vente på S3 hvis den ikke er noe særlig bedre enn S2..

 

Tror nok ikke at samsung slipper en litt oppdatert versjon av S2.. med tanke på at de gjerne vil holde følge med resten av verden mtp utvikling. De gir nok heller ikke lett slipp på å ha markedets beste mobil ;)

Lenke til kommentar

Er det kommet noe informasjon om S3? Bør jeg kjøpe S2 nå eller vente til S3?Iphone 4S var ikke akkurat noe mye bedre enn Iphone 4 så lurer på om det er vits å vente på S3 hvis den ikke er noe særlig bedre enn S2..

 

Tydeligvis har du missforstått hvordan produktene får navnet sitt, litt mer research før kommentar nestegang takk.

Lenke til kommentar

Er det kommet noe informasjon om S3? Bør jeg kjøpe S2 nå eller vente til S3?Iphone 4S var ikke akkurat noe mye bedre enn Iphone 4 så lurer på om det er vits å vente på S3 hvis den ikke er noe særlig bedre enn S2..

 

Mitt lille gjett på hvordan SGS3 blir, er samme størrelse, men med større skjerm, muligens litt bredere, for å beholde forholdet, i og med at den blir tasteløs. Jeg gjetter at kameraet blir en del bedre, uten at jeg er overbevist om at de går opp til 12MP, og jeg tror ikke de nøyer seg med en 2 GHz dual-core, men at de velger en quad-core prossessor.

Jeg er foreløpig veldig usikker på 3D... I og med at Samsung enda ikke har en 3D-mobil, er jeg usikker på om det er noe de gidder satse på foreløpig eller i det hele tatt. Men hvis de gjør det, er jo SGS3D en god start? :-P

Oppløsninga blir nok også rimelig heftig. Jeg gjetter 720p, eller høyere. Jeg antar også at de vil ha neste generasjon AMOLED-skjerm, men jeg tviler på at den blir spesielt revolusjonerende, sannsynligvis ikke spesielt større forskjell enn fra SGS til SGSII. Jeg tror de vil utvide systemlagring ytterligere, sikkert 4GB, samt 2 GB RAM.

 

Then again... Alt dette er jo bare spekulasjoner. Jeg har jo ikke noe mer info enn andre, men jeg har hatt nogenlunde rett på mange ganger jeg har gjettet før. I det store og det hele er det stort sett mindre oppgraderinger, en evolusjon. Den største usikkerheten i hva jeg gjetter, er nok 3D.

 

Med mindre de finner på noe spesielt, tror jeg dette er det meste. Hovedgrunnen til å velge SGS3 fremfor SGS2, vil være Quad-core, tror jeg. Med mindre det blir 3D...

 

Personlig håper jeg at de velger å gjøre den litt tykkere og gjør rom til enda mer batteri, men sannsyligvis vil det bare være et lite hakk bedre batteri, som igjen gjør at det blir enda en liten del bedre tid, i og med at prossessor bruker mindre strøm, og samme med skjermen.

 

I det store og det hele, tror jeg det blir omtrent som forskjellen imellom SGS og SGSII :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CLIWLovz

@Leifen - Jeg tviler sterkt på at det kommer 2 GB ram, med mindre de utvider batteriet betraktelig - da ram bruker svært mye batteri. Den store forskjellen på utseende blir nok skjerm, som du nevner og en annen prossessor. Håper også på større batteri, men føler at selskapene er redd for en litt tykkere mobil til tross for at det vil gjøre at mobilen varer 2 dager, fremfor en dag - som de fleste smartphone mobilene klarer i dag ved aktivt bruk.

 

En drøm var å få større batteri og at elektronikken inni var coated for å gjøre den vanntett - men det kommer nok ikke i denne gangen. Hvis SGS3 kommer med 3D, så kan jeg tenke meg at de ønsker å ha 3D kamera i samme slengen - men dette vil kreve mye kraftigere batteri enn det mobilene er utstyrt med i dag..

Lenke til kommentar

Jeg gjetter at kameraet blir en del bedre, uten at jeg er overbevist om at de går opp til 12MP

 

Håper i hvert fall at de ikke øker til 12 megapixler. Bare tull å ha så mye på en mobil + at det vil IKKE gi bedre bildekvalitet, slik som mange tror. Det kan heller faktisk gi dårligere kvalitet.

Lenke til kommentar

Er det kommet noe informasjon om S3? Bør jeg kjøpe S2 nå eller vente til S3?Iphone 4S var ikke akkurat noe mye bedre enn Iphone 4 så lurer på om det er vits å vente på S3 hvis den ikke er noe særlig bedre enn S2..

 

Tror nok ikke at samsung slipper en litt oppdatert versjon av S2.. med tanke på at de gjerne vil holde følge med resten av verden mtp utvikling. De gir nok heller ikke lett slipp på å ha markedets beste mobil ;)

 

Det har de allerede gjort. Galaxy S2 HD. Clicky

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...