Gå til innhold

Maxis med nytt Sim-spill (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA har ødelagt både The Sims- og Sim City-serien etter at de tok over. Gammel grafikk allerede ved lansering og et rush av tilleggspakker uten noe særlig innhold, på en allerede fattig hovedpakke. Tragisk og dyrt. Maxis virker å være innovative, så blir nok langt bedre enn hva EA har prestert!

Lenke til kommentar

@PaTrond tror du med fordel kan sette deg nærmere inn i utviklingshistorien til The Sims og Sim City om du skal fortsette å uttale deg om emnet...

 

Hva mener du? EA kjøpte ut Maxis i midten av andre generasjon av The Sims. Sim City Societies var svært forenklet i forhold til Sim City 4, og The Sims-serien har vært preget av lite nyskapning og repetisjoner av gammelt innhold med dveling og masse tilleggspakker for å tjene mest mulig penger, og samtidig gjøre minst mulig arbeid. Det er sant at The Sims 1 hadde en haug av tilleggspakker òg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
@PaTrond tror du med fordel kan sette deg nærmere inn i utviklingshistorien til The Sims og Sim City om du skal fortsette å uttale deg om emnet...
Hva mener du? EA kjøpte ut Maxis i midten av andre generasjon av The Sims. Sim City Societies var svært forenklet i forhold til Sim City 4, og The Sims-serien har vært preget av lite nyskapning og repetisjoner av gammelt innhold med dveling og masse tilleggspakker for å tjene mest mulig penger, og samtidig gjøre minst mulig arbeid. Det er sant at The Sims 1 hadde en haug av tilleggspakker òg.

 

lol The sims har alltid hatt masse tillegs pakker , Men The Sims 3 var veldig skuffende etter 10 timer spille tid, ingen ting som var spesielt, var nesten som jeg skrek etter tillegs pakker og sån skal det ikke være

Lenke til kommentar

Ahhhh, plis plis plis plis plis Sim City 5... spiller fremdeles 4'eren men det er selvfølgelig ikke samme opplevelsen i år 2012... har også Cities XL, og spiller tom. det forbannede og simplistiske dog sjarmerende Cityville på pad, men det blir jo bare ikke det samme...

 

Sim City 5? Tja... reboots og titler er jo utrolig populært nå for tiden i spillindustrien. Civilization er kommet opp i 5, Sim City Societies var en flopp, folk har skreket etter Sim City 5 i mange år allerede, og spillet har garantert en stor spillerbase. At et studio som Montecristo har hatt suksess med en lunken tittel som Cities XL i ørten hundre versjoner spiller sikkert også inn.

 

Så vi har riktig studio, riktig tid, riktig marked... og jeg synes også detaljene i jobbeskrivelsen høres veldig riktig ut for et Sim City type spill.

Lenke til kommentar
lol The sims har alltid hatt masse tillegs pakker , Men The Sims 3 var veldig skuffende etter 10 timer spille tid, ingen ting som var spesielt, var nesten som jeg skrek etter tillegs pakker og sån skal det ikke være

 

Jeg forelsket meg i Sims 1 & 2, men Sims 3 er råttent. Selv flere år og en foss av pakker senere virker det fremdeles som en beta, med alfanivå av grafisk polering. Er kanskje ikke uten grunn at de begynte å planlegge Sims 4 umiddelbart etter at 3 var ferdig.

 

Men så var det heller ikke Maxis som lagde Sims 3, men EA Redwood... *grøsse*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...