Gå til innhold

Ansetter juksejeger på heltid (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har blitt beskylt for å jukse flere ganger, og flere har sagt i chatten at de skal rapotere meg.

Basert på hva ...

 

Har skjedd flere ganger når jeg kjører helikopter at fienden sier at jeg cheater og bruker hack. Flere har sagt at jeg jukser pga at jeg tar ut tanks med en raket, noe som ikke stemmer. Bruker vel rundt 20 stykker, så hvordan de får det til at jeg bare bruker en forstår ikke jeg...

 

Har også blitt beskult for å jukse på by-map pga jeg ofte ligger som en av de øverste i scor-listen. Men de fleste som beskylder meg for juks er under rank 10.

 

Edit: Bruker ikke sniper :)

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Du er ikke alene om å bli beskyldt for det. Det skal ikke fryktelig mye til før folk som er relativt lav rang begynner å klage. En god runde i tanks med guided og CTV, og folk begynner å sutre fælt. Eller noen gode, lange headshots som sniper, for den saks skyld.

 

Det er bra DICE tar affære, for tidvis er det helt håpløst å spille på en del servere. Knivet fra andre siden av kartet? Jada, moro. Hodeskudd på første skudd hver gang, uansett avstand eller vinkel? Jippi. Det er ikke få ganger jeg har vært på servere som har blitt tømt bare bare noen minutter, på grunn av en eller annen idiot som jukser.

Lenke til kommentar

Må nesten spøre, hvordan ser man at noen jukser? Jeg har spilt bf3 en god del , og kan helt ærlig ikke si jeg noengang hadde en reell grunn til å si at "han der har jukset". Jeg har antatt at det bare var spillere som var flinkere enn meg. Men ja , hvordan ser man en jukser?

Lenke til kommentar

Må nesten spøre, hvordan ser man at noen jukser? Jeg har spilt bf3 en god del , og kan helt ærlig ikke si jeg noengang hadde en reell grunn til å si at "han der har jukset". Jeg har antatt at det bare var spillere som var flinkere enn meg. Men ja , hvordan ser man en jukser?

når en person er overalt på kart til enhver tid å klarer og skyte ned jetfly med en pistolkule eller skyte ned hele teamet ditt med kun et magasin.

Lenke til kommentar

hater folk med aimbots - når folk med pistol headshotter på 500 m er noe galt.

 

annen ting jeg hater er proffer i helikopter - heldigvis kjenner jeg en som er god med AA :thumbup: .

 

 

jeg aksepterer at folk er flinkere en meg, det er det folk som trenger og skjønne i så godt som alle servere, men du skjønner at noe er galt når folk har 5-6 ganger så mange kills.

 

liker også systemet med at jo høyere lv. jo flere unlocks, det er jo ikke rart at folk som nettop startet synes det er rart at noen kan skyte tanks med flyskytern(trudde det først jeg :tease: ) så senere finner man ut det er en egen tankskyter.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...