Gå til innhold

Nintendo annonserer Nintendo Network (3DS, WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen sa at det var krise, jeg bare opplever gamer.no sin Nintendo-dekning som ekstremt dårlig i forhold til deres utmerkede dekning av PS360 og PC, og synes det er riktig å påpeke det. De burde hatt journalister med kunnskap og interesse for Nintendo til å skrive om Nintendo, for nå gjelder det et flertall av artiklene at de har svakheter enten knyttet til fakta eller fordommer. Eller som her, at de er sent ute. Bedre sent enn aldri selvsagt, men er jo synd at forskjellen i dekning er såpass markant - men de prioriterer vel det publikum (og dermed annonsører) vil ha.

Lenke til kommentar

Håper det blir mulig å overføre alle VC spillene jeg har på Wii til den nye. Har sett for meg å ha kun den nye konsollen (i sort fremme) så får jeg heller bare dra frem den gamle Wii'en når det skal spilles gamle GameCube titler. Forhåpentligvis blir klassikerne til GC lansert til VC til en fornuftig prislapp. Kanskje litt vel ønsketenkning, men hadde vært hyggelig å se HD-patcher til utvalgte Wii-spill - som Twilight Princess f.eks. (de hadde jo en liten demo av dette på E3; betaler gjerne fullpris for å spille dette igjen med bedre grafikk)

Lenke til kommentar

Med tanke på at dette gikk fint fra DS til 3DS så tror jeg vi kan anta at det også vil gå fint fra Wii til Wii U.

 

Ja stemmer - hadde bare DSi lite så ikke så mye DSiWare å overføre for min del - husker ikke om dette ble nevnt på E3 2011, men virker da logisk at man skal slippe å kjøpe dobbelt opp av alt mulig...

Lenke til kommentar

Med tanke på at dette gikk fint fra DS til 3DS så tror jeg vi kan anta at det også vil gå fint fra Wii til Wii U.

 

Man kunne overføre fra DS til 3DS? Det visste jeg ikke.:) Min gamle DS ble stjålet for mange år siden, så jeg hoppet på håndholdt-vognen med 3DS først nå i høst. Har mange spill på Wii, så jeg håper du har rett.Uansett så var det virkelig på tide at de fikk et system a la PS360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...