Gå til innhold

NCSoft vil stoppe TERA Online (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er faktisk ikke så ekstremt av NCsoft og gjøre, Terra er så likt Ncsoft sine spill, at til nå trudde jeg at det var Ncsoft som var utgiver av spillet,

 

Men som Ncsoft fan slår det litt i sjela at et så kult spill som de sikkert har brukt masse penger og slit i 3 - 4 år på og lage,

Også blir alt det tatt fra dem, kunne de heller ikke betale 5 prosent til NCsoft,

Lenke til kommentar

Huff, sjalu bare fordi lineage aldri slo ann.

Lineage er vel ett av de mest spille pay 2 play mmoene noensinne.

Lineage 2 har også hatt millioner av spillere.

 

Kan ikke akkurat si det aldri har slått ann, bare fordi få i Norge spiller det.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Dette er faktisk ikke så ekstremt av NCsoft og gjøre, Terra er så likt Ncsoft sine spill, at til nå trudde jeg at det var Ncsoft som var utgiver av spillet

Er så enig.

 

Savner fremdeles noen av elementene som Lineage 2 hadde. F.eks at det var åpent for hvem du ville være fiende eller venn med.

 

Får frysninger av opplegget i f.eks Wow.

Lenke til kommentar
Huff, sjalu bare fordi lineage aldri slo ann.
Lineage er vel ett av de mest spille pay 2 play mmoene noensinne.Lineage 2 har også hatt millioner av spillere.Kan ikke akkurat si det aldri har slått ann, bare fordi få i Norge spiller det.

 

Det er populært nok til at Howard i Big Bang Theory har en plakat med Lineage 2 på rommet. Men selv synes jeg det var noe av det verste mølet jeg har spilt på lenge.

 

Btw "Saker mot den tidligere Lieage 3-designeren Yong-Hyun Park". Liten skrivefeil der. Pirke, pirke. :p

Lenke til kommentar

Huff, sjalu bare fordi lineage aldri slo ann.

 

Lineage slo ikke ann? lol? var jo sinnsykt mange som spilte L2 , L1 for den saks skyld, og vel og merke det var FØR MMO/gaming generelt ble mainstream...

 

nå snakker vi typ good old days med DaoC og Everquest 1... kan ikke sammen ligne den tiden med tiden idag som alle vet hva mmo`s er pga WoW ble så mainstream..

 

Blir det samme som å sammenligne Doom 1 med Halo 3

 

 

 

Nevn et Korea-MMORPG som skiller seg ut!

 

 

Heller en oppgave til deg, fin ET mmo idag som har funnet på noe nytt som ikke er kopiert fra et annet mmo / eldre mmo

 

 

 

-----------------------------

 

 

Synd og skam at mmo`s idag har blitt så casual og lette idag, folk whiner om alt som er , samt griner at de ikke kan bli max lvl fort nok.. er ikke et jævla spill idag som har blitt laget de siste 2 åra som ikke har faction basert pvp... Lineage 2 hadde værtfall FFA PVP..

 

Eneste jeg kan tenke meg er Perfect world, men det er det vel ingen som gidder å spille for det er så mange lvler.. samnt folk er så carebear at de ikke tåler å bli ganka...

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
Synd og skam at mmo`s idag har blitt så casual og lette idag, folk whiner om alt som er , samt griner at de ikke kan bli max lvl fort nok.. er ikke et jævla spill idag som har blitt laget de siste 2 åra som ikke har faction basert pvp... Lineage 2 hadde værtfall FFA PVP..

 

Det er nok ikke bare MMOer, dessverre. Jeg leste en anmeldelse av Dark Souls, og den fikk meg til å tenke litt. Vi kan gjerne si spill som Call of Duty og Grand Theft Auto er vanskelige, men er det noen som faktisk ikke klarer å gå gjennom dem? Feiler du er det bare å prøve igjen. Og igjen. Og igjen. Du kan slite ganske mye enkelte steder, men stort sett er det bare å prøve samme biten om igjen til du klarer det. Eller du kan skru ned vanskelighetsgraden litt, så går det nok. Hvor ble det av spillene svært få har sjasne til å klare? Ta gamle spill som tidlig Mega Man, Ghost 'N Goblins, Dragon's Lair og alle de der? Det var spill som faktisk krevde noe av spilleren, og der man ikke bare kunne suse gjennom dem uten å tenke seg om. Mange var svært vanskelige, men rettferdige. De var fullt mulige å fullføre, bare man tok seg god tid til å sette seg inn i dem. De fleste gadd ikke og feilet konstant til de gav opp. Vi burde definitivt ha flere sånne spill.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
SNIP
SNIP

Ta gamle spill som tidlig Mega Man, Ghost 'N Goblins, Dragon's Lair og alle de der? Det var spill som faktisk krevde noe av spilleren, og der man ikke bare kunne suse gjennom dem uten å tenke seg om. Mange var svært vanskelige, men rettferdige. De var fullt mulige å fullføre, bare man tok seg god tid til å sette seg inn i dem. De fleste gadd ikke og feilet konstant til de gav opp. Vi burde definitivt ha flere sånne spill.

 

Tror egentlig det finnes flere av dem;) Det er nok heller bare vanskelig å finne dem fordi de fleste medier tar for seg større, mer mainstream spill - noe disse spillene du prater om helt klart ikke er. Du kan umulig kommer lengre enn Dark Souls når det gjelder vanskelighetsgrad, hvis du vil ha noen sjanse på å faktisk få solgt noe/nok - eller ikke bli slaktet.

 

Jeg tror nok du kan finne slike spill hvis du leter litt:) Ikke i mainstream kvalitet, seff, fordi det ikke ville vært særlig profittbart, men muligens lav indiekvalitet kan finnes. Tror ikke de fleste indieutviklere heller vil ende opp med et spill som ikke selger fordi det er idiotisk vanskelig, og umulig å fullføre for de som faktisk prøver spillet - da vil de vel gi tilfredsstillelse til så mange som mulig, istedenfor den ene prosenten.

 

Jeg synes ihvertfall vanskelighetsgraden i Dark Souls burde holde - utfordrende, men alikevel mulig.

Lenke til kommentar

Ja, Dark Souls har en meget bra vanskelighetsgrad. Men tenk selv: Demon's Souls solge bra nok til å gi oss en oppfølger, og Dark Souls har solgt bra nok til at de vurderer DLC (og forhåpentligvis en oppfølger.) Så hvorfor er den serien så populær, men ingen andre våger å prøve noe lignende? Jeg vil ikke ha en klone, men noe i samme stil og med samme type vanskelighetsgrad. Jeg skjønner jo at profitten blir risikabel, men de kan vel ha to vanskelighetsgrader? En for mainstream og en for hardcore?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hva faen skal "Verdens dårligste rustning" liksom bety? Er dette fordi den viser mye hud som gjør at besteforeldre som i utgangspunktet ikke spiller noe i det hele tatt ikke aksepterer det? Å skrive noe slikt under et bilde av verdens mest forventede spill var et direkte TÅPELIG stunt gjort av dem som styrer nettsiden. Personlig synes jeg ikke det er noe som helst galt med rustningen. Heller, jeg synes faktisk at den ser drit tøff ut.

Lenke til kommentar

Nevn et Korea-MMORPG som skiller seg ut!

 

Perfect World er jo ikke akuratt så erketypisk asian mmo. City of Heros og Guild Wars er amerikanske, NCsoft er bare publisher for disse spillene. Av spillene NCsoft utgir har de "bare" laget Lineage og Aion selv.

 

Asian MMOs er kule spill så lenge det ikke er så sykt med grinding. PvPen bleier som regel å være veldig fast paced og ting ser flott ut grafikk messig.

Endret av DownGoat
Lenke til kommentar

Hva faen skal "Verdens dårligste rustning" liksom bety? Er dette fordi den viser mye hud som gjør at besteforeldre som i utgangspunktet ikke spiller noe i det hele tatt ikke aksepterer det? Å skrive noe slikt under et bilde av verdens mest forventede spill var et direkte TÅPELIG stunt gjort av dem som styrer nettsiden. Personlig synes jeg ikke det er noe som helst galt med rustningen. Heller, jeg synes faktisk at den ser drit tøff ut.

 

Hva er formålet med en rustning? Beskytte vitale deler fra å ta skade. Den rustningen beskyttet såvidt trusekanten. Om du ikke klarer å se humoren i det kan du like gjerne ta deg en bolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heller en oppgave til deg, fin ET mmo idag som har funnet på noe nytt som ikke er kopiert fra et annet mmo / eldre mmo

 

Guild Wars 2. De har jo kommet med mange nye ting. T. eks world pvp. Og i PVP har alle likt gear, untatt hvis det er "premade", om dere skjønner hva jeg mener.

Dynamic Events er et annet eksempel, der en by du er i plutselig blir angrepet av mobs. Om du velger å redde byen, husker de deg for det i all fremtid, det kan til og med hende at de setter opp en statue av deg i byen.

Men hvis du lar den bli rasert, så kommer den alltid til å forbli rasert.

Altså ting i verden endrer seg på grunn av spillemåten din.

Kan sikkert nevne flere ting hvis du vil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...