Gå til innhold

Alan Wake får butikkutgivelse på PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke microsoft som gir det ut = Ingen GFWL = Everybody wins.

 

Jeg har knapt vært borti GFWL, men hva er det som er så galt? Det er mye klager på den?

Jeg liker selve Live- implemepteringen inne i spill med vennelsite og achievements(achievemetnshore på avvenning), men jeg har vel bare erfaring fra Batman:AA og B:AC.

Jeg åpna selve klienten ved en feil en gang, men den var tom.

 

Ellers så er vel utvalget og prisene på xbox.com/pc rimelig dårlig.

Men er det noe mer ?

 

Mer på topic; Alan Wake må nok skaffes på PC også.

Lenke til kommentar

Min erfaring med GWFL:

 

- Du må oppdatere spelet via GWFL før du får spele!

- Du må logge inn på GWFL før du får laste ned oppdateringa!

- Du må laste ned oppdateringa før du får logge inn på GWFL!

- Du må gå ut av spelet for å gjere ferdig oppdateringa!

- Du må logge på GWFL for å gå inn i hovudmenyen og gå ut av spelet!

- Du må oppdatere spelet via GWFL før du får spele!

 

I kid you not.

 

I tillegg har det amøbefunksjonalitet som å starte etter og inne i sjølve spelet, oppdatering berre inne i spelet til tross for at det faktisk finst ein executable (med restart av spelet inkludert) krypterte savegames som gjer det til eit mareritt å flytte saves frå ein installasjon/PC til ein annan (KVIFOR!?), eit krav om du skal vere pålogga for å få lov til å lagre singleplayer-spel, og fugly overlay.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min erfaring med GWFL:

 

- Du må oppdatere spelet via GWFL før du får spele!

- Du må logge inn på GWFL før du får laste ned oppdateringa!

- Du må laste ned oppdateringa før du får logge inn på GWFL!

- Du må gå ut av spelet for å gjere ferdig oppdateringa!

- Du må logge på GWFL for å gå inn i hovudmenyen og gå ut av spelet!

- Du må oppdatere spelet via GWFL før du får spele!

 

I kid you not.

 

I tillegg har det amøbefunksjonalitet som å starte etter og inne i sjølve spelet, oppdatering berre inne i spelet til tross for at det faktisk finst ein executable (med restart av spelet inkludert) krypterte savegames som gjer det til eit mareritt å flytte saves frå ein installasjon/PC til ein annan (KVIFOR!?), eit krav om du skal vere pålogga for å få lov til å lagre singleplayer-spel, og fugly overlay.

 

For ikke å snakke om det faktum at Marketplace er helt ubrukelig. Utvalget minner om en parodi på en hvilken som helst annen digital spillbutikk, prisene ligner på massive togulykker, og toppen av kaka kommer i form av en totalt manglende søkfunksjon, nesten ti år etter programmets lansering. Snakk om markedsplass!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har noen spilt det enda? Føles som jeg dras mot venstre HELE tida og må korrigere kamera for å springe rett frem. Har falt av trestokker og feilberegna hopp flere ganger fordi det går mere på skrå mot venstre enn rett frem når jeg bruker W..

 

Husker ikke dette problemet fra Xbox-versjonen.

Lenke til kommentar

Ja har spilt det. Har ikke samme problemet som deg, men jeg kjenner flere som har det, og jeg skjønner absolutt hva du mener. Men det er nok ikke at karakteren går på skrå. Det er bare at kameravinkelen gjør det lett for deg å misforstå hvordan karakteren beveger seg. Prøv å se ned på føttene hans av og til, se om Alan's føtter følger stien han går på eller om han skråner mot siden. Noe du bør også prøve er å gå inn på "controls"-menyen og sette FOV så høyt som mulig. Da blir kameraet zoomet mer ut, og det blir mer komfortabelt å spille.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...