Gå til innhold

? iPhone 5 kommer til sommeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bredere og lengre enn dagens iPhone 4? Jaggu godt jeg har bestilt en Iphone 4s, ønsker overhodet ikke noe større mobil. Til det har vi lesebrett. Nå som gode gamle Steve er borte er det tydelig at de i stedet følger etter konkurrentene i stedet for å følge Steve's visjon. Nedover det går.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor man kaller den iphone 5 når det blir 6. generasjon iphone...

 

Så du mener man skal gå fra iPhone 4S ---> iPhone 6?

 

tumblr_lusgdzjcAB1qekwbg.png

 

Men jeg ser hvor du vil hen. Kanskje Apple kutter nummereringen fra neste iPhone av? :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Bredere og lengre enn dagens iPhone 4? Jaggu godt jeg har bestilt en Iphone 4s, ønsker overhodet ikke noe større mobil. Til det har vi lesebrett. Nå som gode gamle Steve er borte er det tydelig at de i stedet følger etter konkurrentene i stedet for å følge Steve's visjon. Nedover det går.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1383127

 

Stor skjerm har nesten bare fordeler. Og i iPhone 4S ville du fått plass til en 4"-4,2" tommers skjerm uten å endre størrelsen. De følger etter de andre, og de andre følger det folk vil ha. Folk vil ha større. 3,5 er for lite...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å se hva de har laget, men hvis de ikke kutter ut iTunes, så har jeg nok kjøpt min siste iPhone. Nå er jeg nemlig lei av alt styret med iTunes hver gang jeg skal legge til musikk. Har hatt iPhone siden 2007, og det får holde. Med inntoget av nettbrett, så kommer nok mobilbruken min til å endre seg og derfor også hvor mye penger jeg er villig til å bruke.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å se hva de har laget, men hvis de ikke kutter ut iTunes, så har jeg nok kjøpt min siste iPhone.

Hvordan vil du legge inn musikk?

 

Det finnes flere alternativer til iTunes, i tillegg til at du kan droppe å bruke den innebygde musikkavspilleren og heller bruke tjenester som Spotify.

Lenke til kommentar

Drag and drop hadde vært å foretrekke. Jeg vil ikke måtte ha et program som iTunes installert for å legge til musikk.

 

Jeg har forsøkt en del av alternativene, men mange av dem er like kjipe som iTunes, enkelte har bare ikke virket og en del krever at iTunes er installert. Jeg tipset amobil om å skrive en artikkel om alternativer til iTunes etter iOS 5 medførte at man ikke lenger trengte en PC/Mac med iTunes for å aktivere. Jeg hadde håpet de kanskje visste om noen alternativer til iTunes som var bedre enn de jeg har testet.

 

Spotify på mobil har jeg faktisk ikke prøvd. Akkurat nå bor jeg i Danmark i forbindelse med studier, og datatrafikk via Netcom er alt annet enn gratis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bredere og lengre enn dagens iPhone 4? Jaggu godt jeg har bestilt en Iphone 4s, ønsker overhodet ikke noe større mobil. Til det har vi lesebrett. Nå som gode gamle Steve er borte er det tydelig at de i stedet følger etter konkurrentene i stedet for å følge Steve's visjon. Nedover det går.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1383127

 

Stor skjerm har nesten bare fordeler. Og i iPhone 4S ville du fått plass til en 4"-4,2" tommers skjerm uten å endre størrelsen. De følger etter de andre, og de andre følger det folk vil ha. Folk vil ha større. 3,5 er for lite...

Stor skjerm har store ulemper også. Telefonen blir stor: Tar større plass i lomma, og vanskeligere å nå ikoner rundt på skjermen med en hånd.

 

Hvor har du det fra at "folk vil ha større"?

Endret av Pjassop
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fra den delen av markedet som ser opp og ikke ned på sin iPhone hele tiden.

 

Og stor skjerm betyr ikke større mobil. Som sagt har iPhone plass til mye større skjerm enn nå uten å forandre på de ytre målene for mye. De kan også gjøre selve telefonen større all over, men fjerne den (min mening) harrye sølvplasten rundt kanten, og ha enda mer plass til skjerm (sølvkanten stikker ikke så mye ut som jeg først tenkte meg). De trenger heller ikke 1cm opp til høyttaler fra skjerm, samme med den store knappen.

Endret av Jakke
Lenke til kommentar

Hvor har du det fra at "folk vil ha større"?

En tråd der argumentasjonen for hvorfor skjermene blir større er syltynn;)

Det konkluderes med at siden Android lager større skjermer, så er DET rett, fremfor å spørre seg om hvorfor Apple IKKE gjør det selv om de har mulighet.

 

Trenden er uinteressant her, nøkkelspørsmplet er hvorfor noen (apple) aktivt velger en annen vei?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...