Gå til innhold

Her er den offisielle Wikipedia-appen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor?

 

AtW

 

Jeg kan slå av "dagens utvalgte artikkel" :thumbup:

 

Er også mindre, kjappere i responsen, og har bokmerker.

✔ No ads whatsoever. 100% ad-free software.

✔ Save Wikipedia articles to your SD card (for offline viewing)

✔ Bookmarks

✔ Move App to SD

✔ Live search suggestions

✔ Voice search

✔ Supports all Wikipedia languages

✔ Adjustable text size

✔ Quick Search Box integration & a search widget

✔ Sharing articles

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å ikke ha en app for hver bidige side/utgivelse jeg vil lese. Synes de heller kan satse på en bra web-side optimalisert for smarttelefon. Dette er så gammeldags.

 

Bare jeg som er lei av at apps skal være bedre enn nettsider?

 

 

 

Er vell lettere å skreddersy dedikerte apps kontra en nettside? Vi har riktignok dynamiske nettsider, men du har jo bøttevis med forskjellige mobiltelefoner, med forskjellig aspekt ratio, forskjellig oppløsning, forskjellig ytelse osv osv.. Personlig syntes jeg mobilutgaver av diverse nettsider er så mangelfulle at jeg må kjøre fullversjonen, men disse skalerer jo elendig til mobiltelefoner så derfor opplever jeg ofte at de dedikerte applikasjonene fungerer langt bedre og det er jo egentlig like raskt og enkelt å hoppe mellom applikasjoner som tabs i nettleseren på mobilen min uansett.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

✔ No ads whatsoever. 100% ad-free software | Samme med Wikipedia i Opera Mini

✔ Save Wikipedia articles to your SD card (for offline viewing) | Mulig i Opera Mini

✔ Bookmarks | Mulig i Opera Mini

✔ Move App to SD | | Mulig med Opera Mini

✔ Live search suggestions | Mulig i Opera Mini

✔ Voice search - Nope

✔ Supports all Wikipedia languages | Mulig, men mer tungvindt i Opera Mini

✔ Adjustable text size | Zoom i Opera Mini

✔ Quick Search Box integration & a search widget - Nope

✔ Sharing articles | Mulig med Opera Mini

 

Når det er sagt, så ser jeg poenget med en dedikert app for en så stor tjeneste som Wikipedia er, dersom den tilbyr noe mer enn hva man får i en nettleser eller bare for å ha enda kjappere tilgang.

 

Vi har riktignok dynamiske nettsider, men du har jo bøttevis med forskjellige mobiltelefoner, med forskjellig aspekt ratio, forskjellig oppløsning, forskjellig ytelse osv osv..
Det går fint an å kode flotte nettsider som skalerer supert på ulike telefoner, verktøyene finnes i dag.
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å ikke ha en app for hver bidige side/utgivelse jeg vil lese. Synes de heller kan satse på en bra web-side optimalisert for smarttelefon. Dette er så gammeldags.

 

Bare jeg som er lei av at apps skal være bedre enn nettsider?

 

 

 

Er vell lettere å skreddersy dedikerte apps kontra en nettside? Vi har riktignok dynamiske nettsider, men du har jo bøttevis med forskjellige mobiltelefoner, med forskjellig aspekt ratio, forskjellig oppløsning, forskjellig ytelse osv osv.. Personlig syntes jeg mobilutgaver av diverse nettsider er så mangelfulle at jeg må kjøre fullversjonen, men disse skalerer jo elendig til mobiltelefoner så derfor opplever jeg ofte at de dedikerte applikasjonene fungerer langt bedre og det er jo egentlig like raskt og enkelt å hoppe mellom applikasjoner som tabs i nettleseren på mobilen min uansett.

Jeg blåser egentlig litt i hva som er lettest å kode. Jeg er lei av apps til alt mulig. Wikipedia sin mobile og normale versjon fungerer utmerket til normalt bruk på min telefon. Jeg har nok spill og apps til ting som ikke fins på nettet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...