Gå til innhold

Ny utsettelse for Max Payne 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1326806740[/url]' post='18844042']Så mye som jeg liker Max payne serien, så lukter jeg en flopp.
To ord til deg, Rockstar Games.

 

Likevel. De har nå skapt en hype rundt spillet som er så godt som umulig å leve opp til. Det spillet her bør bli bedre enn orginalen. ^^

At det blir bedre enn originalen kommer nok ikke til å skje, da det er by far et av de beste skytespillene noensinne, men at det blir bra er det nok ikke tvil om.

Lenke til kommentar
1326806740[/url]' post='18844042']

Så mye som jeg liker Max payne serien, så lukter jeg en flopp.

 

To ord til deg, Rockstar Games.

 

Enig, med Rockstar er det bare nødt til å gå bra, det kan selvfølgelig gå "litt" mindre bra, men det vil alltid bli bra :)

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Likevel. De har nå skapt en hype rundt spillet som er så godt som umulig å leve opp til. Det spillet her bør bli bedre enn orginalen. ^^

 

Har ikke lagt merke til noen unormal høy hype rundt spillet egentlig. Syntes det var veldig mange, ihvertfall her på forumet, som var skeptiske helt til de viste den fantastiske traileren.

Lenke til kommentar
Likevel. De har nå skapt en hype rundt spillet som er så godt som umulig å leve opp til. Det spillet her bør bli bedre enn orginalen. ^^
Har ikke lagt merke til noen unormal høy hype rundt spillet egentlig. Syntes det var veldig mange, ihvertfall her på forumet, som var skeptiske helt til de viste den fantastiske traileren.

 

 

Dellers: Var nok langt mer enn et lite mindretall som var/er veldig misfornøyd med retningen og generelt gameplayet(eller skal vi si mangelen på sådan)i firern.

Lenke til kommentar

Har gidd en fin dæng i GTA serien etter 3D-hoppet, så jeg har ikke dette elsk forholdet mot selskapet slik som mange andre har. Men at selskapet er dyktig i det de driver med kan ingen nekte for.

 

Fikk troen tilbake etter siste developer diary der vi fikk se en del fra spillet, At dette får noen ekstra mnd. utviklingstid gjør meg heller ikke så mye :)

Lenke til kommentar
1326806740[/url]' post='18844042']Så mye som jeg liker Max payne serien, så lukter jeg en flopp.
To ord til deg, Rockstar Games.

 

GTA IV... Flopp.

Ser frem til Max Payne 3 da.

Er sjeleglad for at det blir utsatt, for da får jeg tid til Mass Effect 3 i mars.

 

Ja når et spill ligger på topp 4 på Gamerankings over de beste spillene noensinne er laget, samt har solgt 22 millioner kopier, kan det definitivt kalles en flopp siden en eller to forumbrukere griner..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dellers: Var nok langt mer enn et lite mindretall som var/er veldig misfornøyd med retningen og generelt gameplayet(eller skal vi si mangelen på sådan)i firern.

De dukker jo alltid opp på forumer og sånn, men tror bare jeg har møtt én person fysisk som ikke var veldig happy med det. Selv synes jeg f.eks. SA er ganske håpløst etter fireren, det virker bare så gammelmodig og med for mange irriterende momenter. Med unntak av venner som maser samt mangel på fly, fallskjerm og litt skau mellom byene mener jeg GTA IV er vesentlig bedre på alle punkter. Dessuten går det an å runde det uten juksekoder, jeg måtte alltid jukse masse i de tidligere spillene.

Lenke til kommentar
1326806740[/url]' post='18844042']Så mye som jeg liker Max payne serien, så lukter jeg en flopp.
To ord til deg, Rockstar Games.

 

GTA IV... Flopp.

Ser frem til Max Payne 3 da.

Er sjeleglad for at det blir utsatt, for da får jeg tid til Mass Effect 3 i mars.

 

Ja når et spill ligger på topp 4 på Gamerankings over de beste spillene noensinne er laget, samt har solgt 22 millioner kopier, kan det definitivt kalles en flopp siden en eller to forumbrukere griner..

Rankings? who cares..

Antall solgte? Who cares. (Det vil jeg se bevis på forresten)

 

Jeg syns det var en flopp, fordi de brukte masse penger på DRM til PC versjonen, som hadde elendig ytelse iforhold til maskinvare.

Lenke til kommentar
1326806740[/url]' post='18844042']Så mye som jeg liker Max payne serien, så lukter jeg en flopp.
To ord til deg, Rockstar Games.

 

GTA IV... Flopp.

Ser frem til Max Payne 3 da.

Er sjeleglad for at det blir utsatt, for da får jeg tid til Mass Effect 3 i mars.

 

Ja når et spill ligger på topp 4 på Gamerankings over de beste spillene noensinne er laget, samt har solgt 22 millioner kopier, kan det definitivt kalles en flopp siden en eller to forumbrukere griner..

Rankings? who cares..

Antall solgte? Who cares. (Det vil jeg se bevis på forresten)

 

Jeg syns det var en flopp, fordi de brukte masse penger på DRM til PC versjonen, som hadde elendig ytelse iforhold til maskinvare.

 

Ja hvem bryr seg om rankinger,antall solgte og review fra uendelige magasiner/spillsider etc. Jo stortsett alle andre bortsett fra deg og noen få. For antall solgte, rankinger/reviews har jo ingenting å gjøre med hva som er bra, flopp osv :roll: Desverre, men verden bøyer seg ikke etter "du har rett, resten har feil" prinsippet..

 

As of September 2011, the game had shipped over 22 million copies.[11] Grand Theft Auto IV won numerous awards from both gaming and mainstream press, including several recognitions as Game of the Year, and is in the highest ranks on several professional game critic review-aggregating websites. Kilde

 

Ta deg en bolle

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...